Ik laad mijn HTC Desire altijd in de nacht op maar de laatste maanden loopt de batterij snel leeg terwijl ik de telefoon niet veel gebruik . Instellingen / mijn telefoon / accu / accugebruik : Mobiel stand-by 31% WiFi 28% Telefoon inactief 30% Android-systeem 8% Weergave 3% Heb trouwens ook een nieuwe accu die hetzelfde probleem heeft . Weet jij een oplossing dan lees ik dit graag . Alvast Bedankt .
Bewerkt (24 april 2013 14:59)
Ik laad mijn HTC Desire altijd in de nacht op maar de laatste maanden loopt de batterij snel leeg terwijl ik de telefoon niet veel gebruik . Instellingen / mijn telefoon / accu / accugebruik : Mobiel stand-by 31% WiFi 28% Telefoon inactief 30% Android-systeem 8% Weergave 3% Heb trouwens ook een nieuwe accu die hetzelfde probleem heeft . Weet jij een oplossing dan lees ik dit graag . Alvast Bedankt .
-> Dit <- is een tijdje terug gepost op een gelijkaardige vraag
Bewerkt (24 april 2013 14:59)
[URL="http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/34576-batterij-loopt-leeg.html#post308012"]-> Dit <-[/URL] is een tijdje terug gepost op een gelijkaardige vraag ;)
Ik laad mijn HTC Desire altijd in de nacht op maar de laatste maanden loopt de batterij snel leeg terwijl ik de telefoon niet veel gebruik .
Instellingen / mijn telefoon / accu / accugebruik :
Mobiel stand-by 31%
WiFi 28%
Telefoon inactief 30%
Android-systeem 8%
Weergave 3%
Heb trouwens ook een nieuwe accu die hetzelfde probleem heeft .
Weet jij een oplossing dan lees ik dit graag .
Alvast Bedankt .