Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niemand die me kan helpen!?
Ik heb echt z.s.m hulp nodig..
In ->deze<- thread vind je al wat informatie, en de driver die je nodig hebt zodat uw computer uw telefoon herkent in de recovery. En in ->deze<- thread staat beschreven hoe je een custom ROM (zoals CM7) kan installeren.
En als hij uit staat opstart met alleen volume _
Dan op recovery doormiddel van +/_ en bevestigt met je power knop?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met je home knop doet.
Ik gebruik die nooit in recovery.
z0rk;316428
In ->deze<- thread vind je al wat informatie, en de driver die je nodig hebt zodat uw computer uw telefoon herkent in de recovery. En in ->deze<- thread staat beschreven hoe je een custom ROM (zoals CM7) kan installeren.
Het is denk ik makkelijker om een RUU te doen.
En opnieuw te rooten.
edp_1;316624
Het is denk ik makkelijker om een RUU te doen.
En opnieuw te rooten.
Misschien is dit nog een optie.
fake-flash
Fake-flash is only possible with root access, you need to be rooted to use it. Basically, its a way to have recovery running on the phone without using a PC (making it safer as you are less likely to brick using no USB cable to push files, instead, you push directly from your phone). You can use “ROM Manager” from the marketplace to do this. Simply place the downloaded test recovery image on the phone and the downloaded rom zip (renamed to update.zip) and flash using ROM Manager.
Preperation
IK heb een hele grote probleem..
Mijn desire heeft een S-on, ik weet niet wat dit precies inhoud.
Maar dus als ik het scherm ben van aan/uit knop + volume omlaag + home knop wil ik in de recovery.
Wanneer ik op recovery klik gaat de tel uit en start ie opnieuw krijg ik alleen HTC logo en hij trilt paar keer, verder gebeurd er niks!?
Ik wil er een android systeem erop zetten liefst CM7 mjah ik kan helemaal niks.
Ik probeer hem te koppelen met mijn pc, maar mijn pc weigert hem omdat er geen drivers van geinstelleerd zijn. Dus heb ik HTC Sync geinstalleerd maar helpt ook niet. Ik heb hier en daar gezocht, heb wel wat info gevonden alleen krijg ik mijn toestel niet gekoppelt met mijn pc.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe ik het beste kan doen?