Ik heb voor mijn Desire een nieuwe sd-card gekocht, 16 GB, partitie van 1GB gemaakt. Nu wil ik alles van de oude 8 GB card overzetten. Simpelweg via pc kopiëren van alle bestanden lukt aardig, maar een paar apps zijn onvindbaar. Opnieuw uit de appstore binnenhalen, zou je zeggen, maar de app om in de Store te komen ontbreekt ook… Wie weet een goeie oplossing?
Bewerkt (24 april 2013 15:12)
Ik heb voor mijn Desire een nieuwe sd-card gekocht, 16 GB, partitie van 1GB gemaakt. Nu wil ik alles van de oude 8 GB card overzetten. Simpelweg via pc kopiëren van alle bestanden lukt aardig, maar een paar apps zijn onvindbaar. Opnieuw uit de appstore binnenhalen, zou je zeggen, maar de app om in de Store te komen ontbreekt ook... Wie weet een goeie oplossing?
Ik heb voor mijn Desire een nieuwe sd-card gekocht, 16 GB, partitie van 1GB gemaakt.
Nu wil ik alles van de oude 8 GB card overzetten. Simpelweg via pc kopiëren van alle bestanden lukt aardig, maar een paar apps zijn onvindbaar. Opnieuw uit de appstore binnenhalen, zou je zeggen, maar de app om in de Store te komen ontbreekt ook… Wie weet een goeie oplossing?