Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Har;34327Google Maps is dan wel gratis, de data niet en de kosten daarvan kunnen nogal oplopen in het buitenland afhankelijk van het abonnement dat je hebt.
Als ik dit topic eens op gemak gelezen heb blijkt dat de Sygic ook niet fail proof is. Blijf wel lekker bij Google maps en navigatie. Werkt zowel in buitenland zeer correct en duidelijk. Eigen ervaring tot in belgie en duitsland.
Systeem gebruikt zelfs wegen die door duitsland en of belgie lopen bij routeberekening om bestemming te bereiken in nederland. Zijn maar weinig proggies die dat mee calculeren. Heb een navi van Pioneer (gehad) en JVC (momenteel) din2 in de auto die dit niet eens doen. En die krengen zijn niet goedkoop terwijl ze europe dekking hebben. Als ik mij niet vergis doet tommie tommie dit ook niet eens, corrigeer als ik fout ben mede froum lezers. Complimenten voor google navi, i'll stick by you…….
PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
pklijzing;34328
Google Maps is dan wel gratis, de data niet en de kosten daarvan kunnen nogal oplopen in het buitenland afhankelijk van het abonnement dat je hebt.
kan ik ook mijn tomtom kaarten die nu op mijn HTC tytnII op micro sd eveneens op een htc desire brown laten werken
Nee, de kaarten van TomTom op je tyntII (Windows Mobile) kun je niet gebruiken op een Android toestel. TomTom heeft (nog) geen software geschikt voor Android.
Werrk met Copilot 8, heel stabiel. Prima product. Alleen geluid vind ik slecht. Maar of dat nu Copilot is of de HTC DHD kan ik niet duidelijk krijgen.
Ik heb die copilot ook besteld, tja, nu heb ik een mac en alleen via windows kan je de kaarten op de telefoon zetten, is er ook een methode om de kaarten handmatig op de desire te zetten?
Bij mij werkt sygic al een hele tijd prima. Heb copilot eigenlijk nog nooit geprobeerd
Har;34327
Als ik dit topic eens op gemak gelezen heb blijkt dat de Sygic ook niet fail proof is. Blijf wel lekker bij Google maps en navigatie. Werkt zowel in buitenland zeer correct en duidelijk. Eigen ervaring tot in belgie en duitsland.
Systeem gebruikt zelfs wegen die door duitsland en of belgie lopen bij routeberekening om bestemming te bereiken in nederland. Zijn maar weinig proggies die dat mee calculeren. Heb een navi van Pioneer (gehad) en JVC (momenteel) din2 in de auto die dit niet eens doen. En die krengen zijn niet goedkoop terwijl ze europe dekking hebben. Als ik mij niet vergis doet tommie tommie dit ook niet eens, corrigeer als ik fout ben mede froum lezers. Complimenten voor google navi, i'll stick by you…….
PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah