Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

eggbom8

eggbom8

• Lid sinds 13 april 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 april 2010
  • 22:51

hallo,

mijn HTC Desire wou niet meer starten, even het verhaal:

ik heb zaterdagmiddag de htc desire mogen ontvangen via smartphonestunts, SUPER telefoon!
werkte perfect to maandagavond, ik wou de wekker instellen maar het beeld ging niet meer aan.
ik heb wel 10 keer geprobeerd om op de aan/uit knop te drukken, werkt niet
hard reset, werkt niet.
batterij eruit gehaald, werkt niet.
opladen, werkt niet. (zelfs geen oplaad lichtje)

dus heb alles vandaag geregeld voor reparatie, kom ik thuis, hij boot weer! (is afgebeld de reparatie)
werkt nu gewoon weer goed.
WAARSCHIJNLIJK heeft mijn broer de batterij langer dan een minuut eruit gehad, nut?

dus mijn vraag is eigenlijk, is dit een ‘veel voorkomende’ fout bij htc toestellen? of kent iemand dit? hoe kan ik dit voorkomen?

eggbom8

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 14 april 2010
  • 09:40

Nog niet meegemaakt.
Nja het hoort niet en het kan gewoon weer gebeuren dus ik zou er toch iets afspreken met smartphonestunts.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
eggbom8

eggbom8

• Lid sinds 13 april 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 14 april 2010
  • 18:55

justkuu;17639
Nog niet meegemaakt.
Nja het hoort niet en het kan gewoon weer gebeuren dus ik zou er toch iets afspreken met smartphonestunts.

ik heb al een melding gemaakt, maar ik zal voor de zekerheid morgen even weer bellen en het alsnog vermelden dat hij miss weer kapot kan gaan.

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
Harro

Harro

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 195
  • Reputatie 0
  • 14 april 2010
  • 20:40

Ik had dit soort dingen ook soms op mijn oude mobiele telefoon (N73). Meestal moet je inderdaad gewoon de accu eruit halen, als dat niet werkt dan is er toch echt wat mis.

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
Ijustwannaknow

Ijustwannaknow

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 20:09

Ik had hetzelfde, mijn htc desire s viel ineens uit terwijl ik nergens mee bezig was. Opnieuw opstarten lukt niet, opladen ook niet er komt niet eens een lichtje tevoorschijn, ook lukt een hard reset niet. Ik heb de batterij er al een paar keer uit gehaald maar niks werkt.
Ik heb dit al een andere keer gehad maar toen ging hij na een tijdje weer aan met een hard reset, dus het is mogelijk…

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
HtcDesireX

HtcDesireX

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2013
  • 12:19

ja, komt bij htc toestellen vaker voor. ik heb een htc desire x die niet meer aan gaat dus ik struin het hele internet af in de hoor een oplossing te vinden(nog niks gevonden) en ik zie het probleem bij veel mensen. in mijn geval: htc was leeg, de avond er voor gevallen, op een normale manier in de oplader gedaan, oranje laad lampje ging aan, na een tijdje aan proberen te zetten, geen reactie, nog 10x geprobeerd, geen reactie, htc ligt al 2 dagen aan lader, nog steeds doet ie niks, lampje oranje, lampje doet overgens ook heel vreemd.

ik hoop dat hier iemand wat weet, ik ga me betterij er een paar minuten uithalen hopelijk mag dat baten

———- Update van bericht ———-

het oplaad lampje brand trouwens zelfs zonder dat de batterij/accu er in zit

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren