Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marinesjeng

marinesjeng

• Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 216
  • Reputatie 20
  • 16 april 2010
  • 20:30

Waar ik mijn G1 gewoon als gebruiksartikel gebruikte en gewoon in dezelfde broekzak duwde als mijn sleutels zonder bescherming, ga ik toch heel voorzichtig om met mijn nieuw speeltje. ik duw m netjes in een protector case en om de dag maak ik het scherm schoon met een doekje en dezelfde broekzak? HO maar!

Hoe gaan jullie er mee om? gebruiksartikel of als een hoogwaardig majestieus product.

Marinesjeng

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10

Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 20:35

Ik ben altijd al een GSM freak geweest.
En met alle telefoons ga ik heel voorzichtig om.Ik gebruik de foon pas als er een screenprotector op zit en er een tasje gekocht is.
Mijn telefoons gaan weer weg als nieuw.Mijn zoon is er blij mee.

mr_jorn

mr_jorn

• Lid sinds 16 april 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 20:45

Ik heb hem net 2 dagen en nog geen screenprotector dus ik behandel hem heel zuinig. Als ik zie hoe sommige
mensen met een hun telefoon omgaan doet het me pijn;-)

Kiber

Kiber

• Lid sinds 31 maart 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 20:55

De Desire gaat gewoon de broekzak in. Op het werk gaan hij wel in een protector case, en te zien aan de case gister, was dat maar goed ook.

Harro

Harro

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 195
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 21:33

Ik had op mijn voorgaande mobieltjes wel eens een case erom, maar dit gebruikte ik dan een poosje en daarna vond ik het meestal toch te onhandig. Ik heb nu ook een Desire zonder case maar stop hem zeker niet bij mijn sleutels in! Ik ben ook nog van plan om even een screen protector te kopen, nu zonder screen protector ben ik er extra voorzichtig mee. En ik maak het scherm ook elke keer schoon nadat ik hem gebruikt heb, kan niet tegen die vingerafdrukken. :p

dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 23:01

heb al tonnen gsm's gehad allemaal in perfecte staat weggedaan. ik krijg er de creeps van hoe sommige mensen met hun gsm omgaan

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 23:16

Ik behandel mijn Desire alsof ie van kristal is! Altijd in een leren beschermhoes en maak het scherm ook dagelijks schoon. Ik ben ervan overtuigd dat de Desire het absolute toptoestel met android is! Enne…. super he, android 2.1!

Ook ik ben altijd zuinig geweest op mijn toestellen, in ieder geval sinds ik 2 jaar geleden mijn eerste HTC kreeg. De Neukia's daarvoor konden me nooit echt boeien! Mijn “oude” Magic en Hero zijn nog als nieuw! Ik ga de Hero binnenkort waarschijnlijk verkopen, of hij moet een stuk aantrekkelijker worden als ie de 2.1 update krijgtMijn Magic gaat naar mijn partner, kan hij ook eindelijk de overstap van Nokia naar HTC maken, hoort ie er eindelijk weer bij!

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

SpeedyG

SpeedyG

• Lid sinds 15 april 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 23:19

gisteren telefoon gekocht, vandaag Valenta hoesje en vandaag een zagg.com full body protector besteld. Ik kan wel zeggen dat ik er zuinig op ben :-)

r00n

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 april 2010
  • 01:13

Momenteel heb ik mijn Desire in een muistasje zitten van logitech. Heb vandaag via Ebay een hoesje besteld welke zo meteen mijn toestel mag beschermen. Krassen op het toestel vind ik niet zo erg als het scherm maar goed blijft. Toch ben ik huiverig voor screenprotectors omdat het scherm niet in het toestel ligt. Wil geen vieze randjes om de protector heen. Misschien dat ik door de ervaringen van iemand anders nog eens overtuigd wordt om er toch een aan te schaffen.

twinkie

twinkie

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 17 april 2010
  • 10:47

ik heb dan geen desire maar een legend hij gaat bij mij gewoon de broek zak in allen ik heb tegen woordig eeen systeem in de ene broek zak telefoon andere broek zak sleutels en rook waar dat gaat al twee toestellen goed en wat ook zie de mensen die dapper een hoesje aanschaffen dat duurt meestal een maan of twee en daar na ook gewoon de broek zak in wat je ook krijgt van zakjes zijn de slijt plekken op het toestel op de hoekjes en de net iets te harde delen van een hoesje dat dat ook gaat slijten op het toestel wat ikwel heb is een screen protector want een kras op je scherm is toch wel zo kak en ik weet niet hoe dat met de desire is maar de legend heeft een niet al te luide speaker dus in het hoesje hoor je hem nauwelijks dus since dien gewoon de broekzak in

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren