Ben redelijk nieuw in het ROM wereldje, en heb gister de laatste ROM van modaco geflashed. Ext4-500mb en de rest fat32. A2SD van de cynagonmod zit erin gebakken.
Het probleem is nu alleen dat ik eerste wel apps uit de market kon halen, maar nu niet meer! Na het downloaden zegt hij: Installatie mislukt.
Ik heb hem al meerdere keren gewiped alleen probleem blijft na een paar uur terugkeren!
ALvast bedankt voor de hulp
Bewerkt (22 april 2013 12:21)
Hallo, Ben redelijk nieuw in het ROM wereldje, en heb gister de laatste ROM van modaco geflashed. Ext4-500mb en de rest fat32. A2SD van de cynagonmod zit erin gebakken. Het probleem is nu alleen dat ik eerste wel apps uit de market kon halen, maar nu niet meer! Na het downloaden zegt hij: Installatie mislukt. Ik heb hem al meerdere keren gewiped alleen probleem blijft na een paar uur terugkeren! ALvast bedankt voor de hulp
Hallo,
Ben redelijk nieuw in het ROM wereldje, en heb gister de laatste ROM van modaco geflashed. Ext4-500mb en de rest fat32. A2SD van de cynagonmod zit erin gebakken.
Het probleem is nu alleen dat ik eerste wel apps uit de market kon halen, maar nu niet meer! Na het downloaden zegt hij: Installatie mislukt.
Ik heb hem al meerdere keren gewiped alleen probleem blijft na een paar uur terugkeren!
ALvast bedankt voor de hulp