Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik was al 1 week op zoek naar de oplossing maar helaas kon ik via Google niets terugvinden van mijn specifiek probleem en snapte er helemaal niets meer van .
Maar mijn telefoongeheugen zat al een tijdje helemaal vol en kreeg op mijn toestel steeds de waarschuwing om geheugen vrij te maken .
Heb toch maar besloten om een paar Apps te verwijderen zodat ik meer dan 20 MB vrij heb ( voorheen ( 14 MB )
Tot mijn verbazing kreeg ik ineenkeer e-mail's binnen op mijn HTC Desire .
Wat blijkt nu , het intern geheugen was het probleem dat ik niet meer kon synchroniseren en wat een opluchting na zoooooo lang zoeken .
Ik weet het is een High End Smartphone van 2010 die helaas niet meer mee telt en ben al aan het sparen voor een Samsung Galaxy III of een HTC One X .
Maar ik ben wel opgelucht
Ik heb een HTC Desire van 2010 / android 2.2 orgineel .
Ik kan sinds kort helemaal niet meer synchroniseren met mijn toestel .
Ik heb alles heel vaak nagekeken maar de instellingen staan allemaal goed bij / Accounts en Synchroniseren .
Ook als ik de HTC Desire aansluit met USB aan de PC + geinstalleerde sync software erkent hij hem niet .
Normaal kon ik met Google Agenda op de PC probleemloos synchronisren naar mijn toestel .
Wat kan er mis zijn met mijn HTC Desire ??????
Ik lees graag jouw antwoord