Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kunt dus zelfs niet meer in de instellingen komen? Komt het “Nu sluiten” venster weer direct?
Als je wel in de settings kunt komen kun je dit even proberen: YouTube - Turning an HTC Desire into a Nexus One
Anders Factory reset (hiermee verlies je applicaties etc): How to hard reset the HTC Desire - Know Your Cell
Ik kon in geen enkele instelling meer komen…
Dus maar een hard reset gedaan; dat wordt vanavond weer spelen om alles weer terug te krijgen zoals het was. :cry:
Ivo, dank voor de tip
Dit topic mag gesloten worden!!
Gegroet,
Mark
okkels;18094We gaan dit topic nog even openlaten. Misschien hebben er nog mensen hetzelfde en kunnen ze dan ook hun vragen/ervaringen kwijt.
Ik kon in geen enkele instelling meer komen…
Dus maar een hard reset gedaan; dat wordt vanavond weer spelen om alles weer terug te krijgen zoals het was. :cry:
Ivo, dank voor de tip
Dit topic mag gesloten worden!!
Hier sinds vanmorgen met aanzetten het zelfde probleem op mijn Desire
Wat nu te doen? ? Hard reset? Hoe kun je een reset doen als je niet eens in het menu kunt komen?
Grt
Hans
is wel apart als in 1x 2 mensen het hebben :O.
@ghanssie
In de link van IvoJanssen staat het precies uitgelegd, maar hier nog een keer:
@ground,
Bedankt voor de tip het is me gelukt. Nu al me apps weer installeren :cry:
Als je een backup hebt ingsteld op je SD-kaart, kun je die na afloop ook gewoon terugzetten natuurlijk
is mij ook gelukt na hetzelfde probleem….nadat froyo mislukt was te installeren…
later!
Bij mijn vanochtend ineens het zelfde probleem.
Nu mijn vraag. Hoe maak ik een backup op sd kaart?
Weet iemand waar dit probleem door komt zodat ik dat in de toekomst kan voorkomen. Ligt het aan een app??
Groetjes
Sinds gisteren heb ik dit probleem ook, maar dan op mijn Hero.
Gelukkig start seesmic wel automatisch dus twitteren werkt wel, en via een link in twitter kan ik de browser weer starten.
Vanavond maar ff een hardreset doen en de nieuwe Villain froyo ROM erop zetten.
Oneplus One met exodus 1 nightly rom
L.S.
Als ik nu mijn HTC Desire aanzet krijg ik het volgende bericht:
De toepassing HTC Sense (proces.com.htc.launcher) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
Nu sluiten.
Als ik dan op ‘Nu sluiten’ druk, gaat 'ie wer laden en komt het bovenstaande bericht weer te voorschijn!!!!
Wat is er aan de hand en hoe dit op te lossen?????????
Uit en aan zetten helpt niets :confused:
Alvast dank voor het meedenken.
Mark