Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo,
Hoe heb je dat gedaan?
Bij mij lukt het koppelen niet.
koppelen met parrot, is basic koppelen:
Gebruikt Oneplus One en Moto E, als android "machines"
LSP welke android toestel heb jij ?
Ik weet niet of het helpt, maar mijn Desire “zag” ook mijn contacten niet toen ik hem met bluetooth op mijn radio/nav aangesloten had. Ik heb toen de contacten naar de sim gekopieerd en daarna kon ik alle contacten gewoon vinden. Wellicht dat dit met de Parrot ook werkt!
Suc6
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
Ik krijg de Desire helemaal niet op mijn Parrot aangesloten!
rafael;19096
Ik krijg de Desire helemaal niet op mijn Parrot aangesloten!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Even een update, ik heb mijn Parrot ck3100 geflashed naar de nieuwste firmware en nu werkt alles.
hallo ik heb een vraagje mess weten jullie het wel.
ik heb mijn htc disire telefoon geprobeerd te koppelen aan mijn parrot ck 3100 carkit in de auto.
het lukt mij niet men tel vraagt een wachtwoord maar hij word geweigerd door men carkit in de auto.
als jullie wat weten hoe het werkt of ervaring mee heeft stuur mij dan een mail naar plsmitjr@online.nl
groetjes patrick
carkit heeft standaard wachtwoord 0000 dus die moet je gebruiken als ie een pin vraagt.
Hallo,
Ik kan zonder problemen mijn desire koppelen met de parrot, enkel mijn contacten die ik juist nodig heb zijn er niet op te vinden.
Kan dit te maken hebben met groepen of zo? al mijn contacten staan in google contacts