Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
met de bleutooth heb ik geen ervaring voor je sd kaart idem maar het geluid van de toetsen kun je uitzetten door van je homscreen menu > instellingen > geluid en weergave bij aanraaktonen het vinkje weg te halen.
Nexus 10 | HTC One X | HTC One M7
De foto's op je SD card kan je bekijken met een explorer. B.v ES Explorer, gratis te downloaden in de market.
Bluetooth is pas volledig geimplementeerd bij Android 2.0, op jouw Desire zal nog wel Android 1.5 draaien. Dan heb je alleen support voor hoofdtelefoons en carkits over bluetooth.
De overige twee vragen zijn hier boven al beantwoord.
Marvin;20283
Bluetooth is pas volledig geimplementeerd bij Android 2.0, op jouw Desire zal nog wel Android 1.5 draaien. Dan heb je alleen support voor hoofdtelefoons en carkits over bluetooth.
De overige twee vragen zijn hier boven al beantwoord/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />.
Mag ik illnez en sk_nl erop wijzen dat jebluetooth op deze manier schrijft/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
De 1 steekt de ander nog aan als we het verkeerd doen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />
@ Marvin
Je bent er niet echt helemaal bij he. 2.1 zit standaard op de Desire. Ik neem aan dat je dat wel weet maar dat je even in de war was/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Sorry, my bad. De Desire komt natuurlijk gewoon met 2.1…
Anyway, ik heb de zelfde problemen gezien bij 2.1 (en ook bij de BlueZ stack waar Android gebruik van maakt in andere systemen), soms maakt'ie even contact, dan valt'ie weer weg. BT sucks big time op Android. Ik ken het protocol “een beetje” en weet wel dat BT door veel fabrikanten niet 100% geimplementeerd wordt, maar de defacto subset waar de meeste telefoons wel aan voldoen tegenwoordig is voor Android nog immer een brug te ver. Helaas.
Het gaat om het OBEX protocol, blijkbaar nog niet geheel functioneel. Wat je kunt doen is de Bluetooth file transfer applicatie downloaden uit de market.
Zo ver komt de stack nog niet, dit riekt ergens naar bugs in de LMP layer of misschien zelfs al wel in de LC of radio layers. OBEX zit verder omhoog in de stack. De file transfer app haakt in op de HCI laag of misschien zelfs wel op L2CAP. Hoe dan ook, de BT implementatie is niet bepaald het sterkste punt van Android.
Hoi mensen hier sinds 1dag een Desire gebruiker, dit is mijn eerste android toestel en ben tevreden maar heb toch een paar vragen.
Vraag 1: is de bleuth, van de Desire niet compatible met andere merken telefoons en dan met name de Satio SE?? Ik probeer namelijk via bleuth me contacten over te sturen maar dit lukt me dus niet mijn desire verbreekt constant de verbinding.
Vraag 2: is het mogelijk om het toetsenbord geluid uit te schakelenen dan met name bij het intoetsen van een nummer ???
Vraag 3: hoe kan je foto“s en dergelijke zien die op je geheugen kaart staan?? mijn 8gb geheugen die in me Satio zat in deze telefoon gedaan maar ik kan maar niet in de geheugen kaart komen terwijl ik hier wel veel foto”s en muziek op heb staan??
Hoop dat jullie me kunnen helpen ??