Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ejfrolich

ejfrolich

• Lid sinds 10 juni 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 07:45

Ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

Mijn wekkerprogramma doet vreemde dingen.

• Ik heb een paar muziekjes toegevoegd, deze zijn echter verdwenen uit de lijst. Resultaat is dat de wekker dan dus niets laat horen.
  • Geprobeerd om de muziekjes opnieuw te selekteren. Dat kan niet want dan geeft het systeem aan dat ze er al zijn. Als beltoon zijn ze wel te gebruiken.
  • Dan maar een standaard toon ingesteld. Dan gaat inderdaat de wekker wel weer af. Echter na ongeveer 1 sec stopt het geluid weer. De animatie van een rinkelende wekker loopt wel gewoon door…
Ik baal daar best wel een beetje van want was dus weer niet wakker. Anderen ook dit soort problemen? Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Ernst-Jan:cry:

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
ejfrolich

ejfrolich

• Lid sinds 10 juni 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 08:51

Lang zoeken en proberen, nou ja eigenlijk had ik het snel door, en het is me duidelijk.
Taskiller gooit hier roet in het eten. Ik had het pakket zo ingesteld dat hij bij scherm timeout ook openstaande taken uitzet. Blijkbaar zet hij dan het weksysteem ook uit. Ik weet niet hoe dat te omzeilen dus heb taskiller er maar even afgegooid.

IvoJanssen

IvoJanssen

• Lid sinds 25 februari 2010
  • Berichten 275
  • Reputatie 0
  • 23 april 2010
  • 10:22

Start even de wekker en kijk welke applicatie bij taskkiller erbij komt te staan, dit kan “klok” of “alarm clock” oid heten, dan (long)press je op die applicatie, en kies je “Ignore”.
Zo is het volgens mij op te lossen met taskiller.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.