Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

czubani

czubani

• Lid sinds 21 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 april 2010
  • 22:35

Goedenavond,

Sinds twee weken ben ik een zeer tevreden gebruiker van de nieuwe HTC Desire. Ik ondervind alleen een zeer hinderlijk probleem mbt gebruik van mijn Parrot Minikit via bluetooth. Het lukt perfect om de Desire te koppelen met de Parrot via bluetooth. Het vreemde is echter dat ik alleen inkomende oproepen kan beantwoorden via de Parrot. Als ik echter met de Desire wil bellen via de Parrot, dus uitgaande oproepen, is dit NIET mogelijk via de Parrot! De Desire geeft wel aan dat er op dat moment een bluetooth verbinding is. Ik krijg het maar niet aan de praat, wie heeft de oplossing voor dit probleem??

Thanks!!!

Christian

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
e.kohler

e.kohler

• Lid sinds 27 mei 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 22:33

Ik mag dan ook in het bezit zijn van een geweldige Desire en ook ik heb een nieuwe Papagaai miniki maar wat ik ook doe het wil niet werken………. Hoe kan dit nou de minikit wordt juist genoemd bij de parrot site voor de desire??????

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
REF8tie

REF8tie

• Lid sinds 27 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 23:32

Dit is een algemene eigenschap tussen parrot en htc. Bijna alle producten van parrot hebben dat icm een htc. Hier is niets aan te doen.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
meadow

meadow

• Lid sinds 29 mei 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2010
  • 17:27

Met de volgende hint op een Duits Forum ben ik verder gekomen en heb de koppeling aan de praat gekregen door ‘bluetooth file transfer’ via de Market op de Desire te downloaden en ook heb ik mijn telefoonboek kunnen ‘transferren’:

AW: htc desire und parrot fse koppelt nicht hallo.ich habe hier dieses thema eröffnet,weil ich das gleiche problem hatte.ich habe mich mit dem parrot- und htc -support in verbindung gesetzt.sie konnten mir aber auch nicht richtig weiter helfen.ich habe mir dann im android market ein bluetoothapp heruntergeladen.(ich glaube es war bluetooth file transfer ).mit diesem app konnte ich zumindest das minikit slim per passwort 1234 verbinden.leider ließ sich aber damit das telefonbuch nicht automatisch mit dem minikit slim übertragen.somit habe ich das app wieder von meinem desire gelöscht.und sie da ,auf einmal ließ sich das minikit slim mit dem desire über das “normale” bluetooth des desire verbinden.seit dem funktioniert es.ich hoffe ich konnte dir helfen.sag bitte bescheid wenn du es zum laufen bringst.

Bewerkt (29 mei 2010 17:27)
martijnd

martijnd

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2010
  • 20:31

Kun je meer uitleg geven, hoe je het werkend hebt gekregen?

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
kurtie

kurtie

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 18:08

Ik heb een gelijkaardig probleem met mijn autoradio, een Pioneer DEH-P55BT

Beide zijn gekoppeld zoals het hoort en ik kan zelf ook zonder probleem uitgaande gesprekken voeren. Bij binnenkomende gesprekken lijkt alles normaal en kan ik het gesprek aannemen, alleen wil het geluid niet via de autoradio komen maar enkel via de Desire zelf. De muziek van de autoradio wordt wel gedempt en na inleggen begint hij weer te spelen.

Voorheen met mijn SonyEricsson W880i werkte alles perfect. Bij de instellingen van de GSM kon ik kiezen of ik binnenkomende gesprekken wou aannemen via de GSM of via de carkit. Bij de Desire vind ik echter zo'n optie niet. Dit zou echter een aannemelijke oplossing zijn.

Iemand nog ervaringen? Of nog beter: een oplossing of workaround?

Bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
G-J

G-J

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 11:16

Hoi,

Ik heb met mijn desire i.c.m. de pioneer DEH-P55BT dat deze niet automatisch verbinding maakt, ik moet eerst in het bleutooth menu de telefoon zichtbaar maken voor 120sec en daarna maakt hij pas verbinding. Overige functie's werken wel na verbinding.
Maar het is zeer onhandig om telkens eerst handmatig verbinding te moeten maken.

Ik ben ook benieuwd naar een e.v.t. oplossing

Groeten G-J

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
Paulvz

Paulvz

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2010
  • 21:33

Update je parrot minikit software!

Bewerkt (21 oktober 2010 21:33)
jlfme

jlfme

• Lid sinds 07 september 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2010
  • 08:56

Inderdaad. zorg dat je de laatste software versie geïnstalleerd hebt. (ook voor andere parrot modellen)
Verder moet je eenmalig (als je desire gekoppeld is met de parrot) op je desire bij instellingen -> draadloos en netwerken -> bluetooth-instellingen -> bluetoothapparaten, bij je koppeling (waarschijnlijk Parrot Minikit genaamd) aanvinken dat hij iedere keer automatisch verbinding maakt.
Ik ondervind geen problemen tussen mijn Desire, Wildfire en Parrot CK3100.

Bewerkt (22 oktober 2010 08:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren