Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Perkowu

Perkowu

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2010
  • 16:15

Gegroet allen(en ja mijn eerste post hier!)

Ik zit hier echt met een dilemma, zo'n 1½ maand geleden heeft mijn N82 het ineens begeven en word het dus echt hoogtijd voor een nieuw toestel. Nu heb ik zelf nog nooit een toestel gekocht en/of een abonnement gehad voor m'n mobiel, daar moet nu maar eens verandering in komen lijkt mij

Daar ik niet zo erg ‘into’ telefoons ben wil ik hier mijn vraag voorleggen, de keuze vind ik echt zo lastig.:cry:

Het eerste probleem zit hem in welk toestel ik nu moet gaan kopen.:eek:

De Xperia x10 lijkt me een super toestel, groot en snel (wel wat minder ram dan de Desire) maar geen multitouch wat me persoonlijk nogal een gemis lijkt. En verder moet er natuurlijk even gewacht worden op android 2.1

De Desire, medium sized en toch ook snel en multitouch en wat meer ram dan de xperia. Nieuwste versie van Android.

Of een ander toetsel maar ik heb echt geen idee, wellicht komt er binnenkort een nieuwer/beter toestel uit etc. Daar heb ik allemaal geen idee van.

Het andere probleem zit hem in welke provider i.c.m. welk abonnement.:eek:

Via deze website vind ik wel e.e.a. alleen raak ik op een gegeven moment de kluts kwijt. Ik wil gewoon een gratis toestel, internet en zo min mogelijk betalen(uiteraard).

Nu kwam ik naar mijn idee op Vodafone als de goedkoopste (via studentmobiel.nl, via deze site :p)
Maar daar ik zelf totaal geen ervaring heb met andere providers en al helemaal niet in hoe goed of slecht deze wel niet zijn (3g dekking,snelheid van je internet, prijs/kwaliteit verhouding etc.)

Zoals jullie wel merken vind ik het echt extreem lastig een juist abonnement te kiezen en een daarbij behorend toestel.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen/willen helpen, alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 2 mei 2010
  • 17:23

Welkom op het AW forum en ik zou voor een HTC gaan. Alhoewel de X10 ook wel een prachtig toestel zal zijn.

Perkowu

Perkowu

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2010
  • 17:25

macfreaker;19420
Welkom op het AW forum en ik zou voor een HTC gaan. Alhoewel de X10 ook wel een prachtig toestel zal zijn.

waarom zou je voor deze gaan ? en weet je toevallig ook een ‘'antwoord’' op mijn abonnement vraag ?

cornekleyer

cornekleyer

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2010
  • 15:54

als ik zelf zou moeten kiezen dan zou het een desire worden. omdat ik vind dat deze de beste software heeft, lekker makkelijk en niet te ingewikkeld.
verder qua abonnement heb ik zelf ook goed zitten kijken. en telkens kom ik uit bij gsmweb.nl deze heeft gewoon de goedkoopste telefoons met goede aanbiedingen van o.a. vodafone. qua dekking is het vaak persoonlijk ik hou het gewoon bij vodafone omdat ik daar amper problemen heb met bereik. ik zou gewoon bij dezelfde provider blijven, als je daar tevreden mee bent!

Perkowu

Perkowu

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2010
  • 18:11

Belsimpel;19586
Ik zou ook voor de HTC Desire aan. Veel voordelen zijn al genoemd, maar HTC Sense nog niet. Deze interface van HTC is echt prachtig en zeer gebruiksvriendelijk.

De HTC Desire kun je bijvoorbeeld nemen bij een Vodafone Bel+SMS+Web 2 jaar abonnement. Dit abonnement kost de eerste 12 maanden €17,25 per maand en daarna 12 maanden €34,50 per maand. Het toestel is uiteraard gratis bij dit abonnement.

En natuurlijk moet je bij Belsimpel bestellen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />.

Succes met je keuze!

Studentmobiel -> 14,75 pmnd daarna 29,50 totaal over 2 jaar = 531,-
ook van vodafone
Belsimpel = 627.

Verschil van € 96,-

ontopic:
Ik zou graag meer argumenten willen horen, waarom dan de Desire en niet de X10… dat mis ik nu nog heel erg

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2010
  • 19:47

Perkowu;19421
waarom zou je voor deze gaan ? en weet je toevallig ook een ‘'antwoord’' op mijn abonnement vraag ?
Omdat HTC toch al enkele toestellen heeft uitgebracht en deze goed werken. Voor het abo moet ik het antwoord schuldig blijven.

pietjep

pietjep

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2010
  • 13:02

Perkowu;19595
Studentmobiel -> 14,75 pmnd daarna 29,50 totaal over 2 jaar = 531,-
ook van vodafone
Belsimpel = 627.

Verschil van € 96,-

ontopic:
Ik zou graag meer argumenten willen horen, waarom dan de Desire en niet de X10… dat mis ik nu nog heel erg

Gebruik je Twitter & Facebook veel en hou je van goede foto's? Kies dan de X10 met Timescape en 8.1 MP camera.
Hieronder de voordelen van een Desire.

- Gebruikt Amoled scherm
- Android 2.1 (Update voor de X10 is uitgesteld naar vierde kwartaal 2010).
- Root access
- Veel meer Custom Rom's te verkrijgen
- Batterylife is beter

Misschien vergeet ik er nog een paar…

Harro

Harro

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 195
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2010
  • 13:41

Binnenkort komt de Samsung Galaxy S uit, lijkt me een erg mooi toestel, misschien daarop wachten?

Als je moet kiezen tussen de Desire en de x10 zou ik zeker voor de Desire gaan. Bovengenoemde redenen en het toch wel grote prijsverschil.

tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2010
  • 22:46

hallo ik zou voor een desire gaan.
ik zelf heb een gratis desire bij een t-mobile 25 abo met internet abo eerste jaar 2,50 voor internet en dan 8 euro ofzo.
als je snel internet wilt betaal je het eerste jaar 8 euro en het 2de jaar iets van 14 euro.
als je een goedkoper abo wilt moet je 90 euro voor je desire bij leggen.
dit is allemaal via gsm winkel ritel.
als je via ritel je toestel en abo neemt is je toestel simlock vrij(is ook wel handig).
als je rechtstreeks van een provider neemt is het niet simlock vrij en heb je soms provider logo op het scherm of toestel.
de grtjes

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Barwin

Barwin

• Lid sinds 16 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2010
  • 18:06

Gewoon gaan voor Desire. Top toestel van een gerenomeerde fabrikant. SE heeft in het verleden nog wel eens wat steekjes laten vallen en ík zou niet zo snel met een apparaat van hen in zee gaan (met de Desire moet je dat trouwens ook niet doen want daar kan ie niet tegen :-D ).
Heb zelf nu ruim een maand de HTC Desire en kan niet anders dan positief zijn over het speeltje…
Overigens heb ik geen idee wat ik van de Samsung Galaxy S moet vinden. Specs zien er top uit maar ja, ik heb dan weer niet zo veel met Samsung

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren