Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
mooie how to!!! maar nu heb ik a2sd er op staan maar hoe krijg ik nu mijn apps naar de sdkaart??
Marinesjeng
HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10
marinesjeng;19823
mooie how to!!! maar nu heb ik a2sd er op staan maar hoe krijg ik nu mijn apps naar de sdkaart??
Marinesjeng
die optie was ik al aan het zoeken maar die staat er niet op na de rootupdate.zip, heb nu de PAYS- rom draaien deze doet t prima!!! bedankt voor de uitleg en sorry voor mn noobieness!
Marinesjeng
HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10
Kan ik ook vanaf de SDkaart apps installeren en dat ze dan op mijn sdkaart komen, of kan dat alleen vanuit de market?
martijnd;19874
Kan ik ook vanaf de SDkaart apps installeren en dat ze dan op mijn sdkaart komen, of kan dat alleen vanuit de market?
Ik heb een probleem, bij het flashen van een ROM van MODACO, krijg ik bijna aan het eind aborted. Daarna start hij wel gewoon op en alles werkt. Behalve Wifi, deze kan ik niet aanzetten. Ik heb diverse roms geprobeerd, wat is er aan de hand en beter nog wat is de oplossing?
Dit is precies wat mijn Desire meldt:
E:can't chownmod /system/xbin/dropbear (no such file or directory)
E:Failure at line 357;
set_perm 0 0 04/755 SYSTEM:xbin/dropbear
Installation aborted
HELP!
Ik heb een probleem, bij het flashen van een ROM van MODACO, krijg ik bijna aan het eind aborted. Daarna start hij wel gewoon op en alles werkt. Behalve Wifi, deze kan ik niet aanzetten. Ik heb diverse roms geprobeerd, wat is er aan de hand en beter nog wat is de oplossing?
Dit is precies wat mijn Desire meldt:
E:can't chownmod /system/xbin/dropbear (no such file or directory)
E:Failure at line 357;
set_perm 0 0 04/755 SYSTEM:xbin/dropbear
Installation aborted
HELP!
als ik mijn desire aan zet met volume knop down krijg ik mijn fastboot menu moet ik daar recovery kiezen ?
als ik mijn desire aan zet met volume knop down krijg ik mijn fastboot menu moet ik daar recovery kiezen ?
Nederlandse handleiding om Custom Rom’s op je Desire te zetten
Eindelijk, je hebt root op je HTC Desire! Maarrr, je wilt nu ook graag gebruik maken van de mogelijkheid om Custom Rom’s te installeren op je Desire.
Hieronder een uitleg om Cyanogens 5.0.6 Rom te installeren op je Desire, inclusief Apps2SD. In principe werkt deze handleiding voor alle Custom Rom’s, het enige wat je moet doen is de ROM download vervangen door degene welke je wilt installeren op je Desire. Er staan heel wat Custom Rom’sHIER
Dank aan AHMGSK @ XDA-Developers. Ik ben slechts degene wie dit vertaalt heeft.