Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

decat

decat

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2011
  • 15:50

z0rk;105065
Die indruk had ik ook, plus het lijkt dat je daar meer opties in hebt. De USB/MS toggle is de voornaamste reden waarom ik AmonRa gebruik. Zo kan je in de recovery snel en makkelijk andere zip's op je SD kopiëren. Het zou kunnen dat dit ook in clockwork zit, maar kheb het niet gevonden iig.

Ik had al een vermoeden dat die functie daarvoor zou dienen, lijkt me inderdaad superhandig.

Als ik het nu goed begrijp kan ik nu ROMs op men SD zetten, backup maken, wipen en daarna simpelweg flashen? Of is er voor elke ROM een specifieke handeling nodig?

Bewerkt (19 februari 2011 15:50)
mario198

mario198

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 16:50

is de eerste stap verplicht ik heb geen 32 bit pc maar een 64!

Bewerkt (25 februari 2011 16:50)
mario198

mario198

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 17:22

Bij mij lukt dit niet. Als ik dat driehoekje zie en me telefoon verbind met me laptop 32bit xp en die open veranderd er niks

Bewerkt (25 februari 2011 17:22)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 18:23

faneyte;108970
Bij mij lukt dit niet. Als ik dat driehoekje zie en me telefoon verbind met me laptop 32bit xp en die open veranderd er niks
Als ik je goed begrijp heb je je Desire nog niet geroot. Als ik jou was zou ik deze how to volgen: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/7749-how-root-android-2-2-zonder-downgrade.html

Bewerkt (25 februari 2011 18:23)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 18:33

Mij lukt het ook niet. Heb gisteren mijn Desire geroot volgens de howto van pietjep. Dit verliep heel goed. Daarna deze howto geraadpleegd. Ik kom niet eens in het scherm met de rode driehoek. Wet zeker dat de root gelukt is. Ook staan er nog termen in deze howto die me niet duidelijk zijn.

Zou graag custom ROMs willen installeren.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (26 februari 2011 18:33)
avanolmen

avanolmen

• Lid sinds 16 april 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2011
  • 21:37

Mijn Desire is nu al een tijdje geroot. Ik wil een mod installeren maar voor de veiligheid een backup maken. Staat er hier nergens een beschrijving hoe je dat moet doen? Via Titanium maar mijn sd kaart zal toch gewist worden. Moet ik een volledige copy van mijn sd kaart op mijn pc zetten ? Graag een een woordje uitleg.

PS de manual van het rooten was duidelijk en vlotjes te verstaan, schitterend.

grtn

oplossing gevonden: Backup dus van de sd halen en op de pc plaatsen. Backup programma zit in/achter de hboot

Bewerkt (7 oktober 2011 21:37)
heuft

heuft

• Lid sinds 27 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 08:41

Hallo,

is Rom manager ook iets om een rom erop te zetten? ik heb het op mijn telefoon staan, en het ziet er makkelijk uit. maar is dit ook wat? (mijn telefoon is al geroot)
en de SD kaart die je moet gebruiken, is het verstandig om (tijdelijk) een aparte lege ervoor de gebruiken? en dat ik dan later mijn sd kaar erin zet met alle data/apps?? of moet die partitie op de sd kaar zitten die ik gebruik voor alle data/apps?

en als ik de telefoon aanzet met de vol - knop ingedrukt krijg ik niet een zwart scherm met rode driehoek, maar kom ik gelijk in het recovery menu (ik krijg de skatende droidjes onderaan) kan ik dan ook een andere rom erop zetten?? Leedroid gezien en dat bevalt me wel.

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
Mikkooo

Mikkooo

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 december 2011
  • 13:02

Hallo,

Zo allemaal klaar en is perfect gelopen. Heb nu cyanogenmod 7.1 erop staan.

Probleem is dat ik nu helemaal geen apps kan downloaden niks een gapps kan downloaden want dan moet ik mijn rom manager bijwerken alleen krijg de fout: kan rommanager niet bijwerken onvoldoende ruimte op apparaat.

Dit heb ik dus ook met apps downloaden van de market, kan dus in feite niks downloaden.

Gekeken heb intern 130mb vrij en extern over de 1.5 gb vindt het vreemd kan iemand hier mij mee helpen?( heb zelf een topic gemaakt alleen krijg geen antwoorden(A)

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
Chello

Chello

• Lid sinds 11 maart 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 11:05

De link naar het recovery desire bestand is niet meer beschikbaar. Kan iemand mij aan dit bestand helpen?

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.