Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is een vrij simpele manier trouwens
Wederom bedankt voor de mooie post
justkuu;19950
Dat is een vrij simpele manier trouwens/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Wederom bedankt voor de mooie post/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Even kopie van mijn post in de Custom Rom topic:
Alles was gelukt, ROM geinstalleerd. Prima.
Echter mijn exchange synch deed het niet meer, aangezien de exchange server active synch een scherm password vereist.
Ik heb dus weer terug naar ‘default’ gegaan. Daarvoor had ik het volgend bestand gedownload:
http://www.androidfiledepot.com/Stor…ase_121865.exe
Enige wat je moet doen is de executable draaien en instructies volgen. Simpeler kan niet.
Nu kijk ik of ik alsnog ga rooten, en dan alleen App2SD erop zet. Is daar een goede tutorial voor?
Bedankt!
Hopelijk komt er snel een oplossing voor Bootloaders 0.80, want ik ga toch even wachten met rooten en zo tot ik hem ook kan unrooten. :-)
Die oplossing is er al een tijdje hoor! Alleen is het hier nog niet aangepast. De originele rom's, dus ook voor de 0.8 bootloader, staan op xda forums. Geen probleem dus!! Dit is hem trouwens:
http://shipped-roms.com/shipped/Bravo/RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed.exe
Ik heb de RUU die hierboven vermeld staat gebruikt om me HTC desire met 0.80 bootloader te unrooten.
Alles ging goed, geen foutmeldingen meer aangegeven. Alleen nu kan ik geen gebruik meer maken van mijn mobiel internet via vodafone. Alle instellingen staan goed, heb ik al allemaal gecheckt. Kan dit aan de RUU liggen, of is er iets anders mis?
bedankt dude, had mn desire vandaag geroot, maar heb hem toch unroot, wacht wel gewoon op de officiele froyo update.
Ik krijg steeds deze melding
error 140 bootloader version error
IK heb hem al gefixt met die rom die mark heeft gegeven
1ste keer gaf die weer een error maar 2de lukte het
thx mark
Mocht het zo zijn dat je om een bepaalde reden (bijvoorbeeld garantie) de telefoon zou moeten (laten) opsturen, dan is het aan te raden om deze vooraf te unrooten. Dit houdt in: De admin (root) rechten ongedaan maken en terug keren naar de stock Android ROM.
Zie hieronder de tutorial.
LET OP: Dit werkt voorlopig alleen met een simlock/operator vrije Desire met een 0.75 Bootloader!
Dank gaat uit naar42turkeys@MoDaCovoor het werk. Ik heb slechts voor de Nederlandstalige versie gezorgd.