Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Banana

Banana

• Lid sinds 07 mei 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2010
  • 17:49

inbedrijf;20041
Even een aantal basics.

1. Heb je telefoon al eens helemaal uit gezet.
2. Welke provider heb je?
3. Heb je hierbij een data abbonement.
4. Had je hiervoor een blackberry?

Er zijn namelijk een aantal factoren erg belangrijk.
1. Ja
2. Vodafone
3. Nog niet, maak gebruik van de aanwezige wifi.
4. Nee

Hoop dat iemand het antwoord weet..

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
inbedrijf

inbedrijf

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2010
  • 00:57

Met welke protocol maak je verbinding met je WIFI? (wpa2, wpa, Mac adres?)

Banana

Banana

• Lid sinds 07 mei 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2010
  • 15:23

inbedrijf;20094
Met welke protocol maak je verbinding met je WIFI? (wpa2, wpa, Mac adres?)
ik heb net bij instellingen>draadloos en netwerken>Gegevensverbinding heb ik aangezet en toen werkte internet en market begon ook gelijk te downloaden. Is deze type verbinding een internetverbinding waarvoor je per gebruikte pagina/mb betaald? Want ik weet nu ff niet wanneer mijn internetabbonement in gaat..

Weet iig dat market met wifi dus niet werkt bij mij..

inbedrijf

inbedrijf

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2010
  • 18:47

Nee als je die hebt aan staan hoeft het NIET perse te betekenen dat je via 3G aan het verbinden bent, dit kun je daar ook makkelijk checken door naar instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> en daar het volgende allemaal uittezetten : Gegevensroaming, in namen toegangspunten de toegangspunten verwijderen. en als laatste mobiele gegevens altijd aan uitvinken.

Hopelijk is hiermee je probleem verholpen, als je nu wel een data abbonement hebt, vink je al deze zaken weer aan en ga je in namen toegangspunten daar klik je op menu en dan “standaard instellingen herstellen” daarna moet alles weer helemaal goed werken.

Banana

Banana

• Lid sinds 07 mei 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2010
  • 19:37

inbedrijf;20142
Nee als je die hebt aan staan hoeft het NIET perse te betekenen dat je via 3G aan het verbinden bent, dit kun je daar ook makkelijk checken door naar instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> en daar het volgende allemaal uittezetten : Gegevensroaming, in namen toegangspunten de toegangspunten verwijderen. en als laatste mobiele gegevens altijd aan uitvinken.

Hopelijk is hiermee je probleem verholpen, als je nu wel een data abbonement hebt, vink je al deze zaken weer aan en ga je in namen toegangspunten daar klik je op menu en dan “standaard instellingen herstellen” daarna moet alles weer helemaal goed werken.

allereerst; bedankt voor je hulp!

Tijdens mijn internetgebruik van net stond er wel steeds 3G afgewisseld met een H boven op het balkje. 3G gebruik je alleen bij een data abonnement? Zo ja, dan is mijn data abonnement al ingevoerd neem ik aan…?

Gegevensroaming stond uit en als ik bij namen toegangspunten klik kom ik bij vodafone (staat een groen rondje naast) en vodafone mms, kan hier volgens mij niets aan veranderen. Mobiele gegevens altijd aan heb ik uit gevinkt.

Sorry voor mijn vele beginners vragen maar ben een beetje nieuw hierin..

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 9 mei 2010
  • 19:43

Banana;20153
Gegevensroaming stond uit en als ik bij namen toegangspunten klik kom ik bij vodafone (staat een groen rondje naast) en vodafone mms, kan hier volgens mij niets aan veranderen. Mobiele gegevens altijd aan heb ik uit gevinkt.
Sorry voor mijn vele beginners vragen maar ben een beetje nieuw hierin..
Je kan deze dan ook verwijderen door iets langer op te klikken (drukken) en dan wanneer die in edit mode staat kan je deze verwijderen door op menu te klikken en voor vewijderen te kiezen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.