Mijn HTC Desire (geroot) raakt sinds een week erg snel door z'n MB-limiet. Hij blijkt hele periodes elke twee minuten iets tussen de 200 en 800 kb te downloaden, geen idee wat. Volgens de MBmeter is de e-mail de grootverbruiker, maar dat is aan de berichtenstroom niet te merken. Met dataroaming uit verbruikt-ie elke 2min zodra er een wifiverbinding is. Met roaming aan doet-ie 't constant, zelfs via en wifi en dataroaming tegelijk! Wat is er aan de hand, en hoe stop ik het?
Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Mijn HTC Desire (geroot) raakt sinds een week erg snel door z'n MB-limiet. Hij blijkt hele periodes elke twee minuten iets tussen de 200 en 800 kb te downloaden, geen idee wat. Volgens de MBmeter is de e-mail de grootverbruiker, maar dat is aan de berichtenstroom niet te merken. Met dataroaming uit verbruikt-ie elke 2min zodra er een wifiverbinding is. Met roaming aan doet-ie 't constant, zelfs via en wifi en dataroaming tegelijk! Wat is er aan de hand, en hoe stop ik het?
Mijn HTC Desire (geroot) raakt sinds een week erg snel door z'n MB-limiet.
Hij blijkt hele periodes elke twee minuten iets tussen de 200 en 800 kb te downloaden, geen idee wat.
Volgens de MBmeter is de e-mail de grootverbruiker, maar dat is aan de berichtenstroom niet te merken.
Met dataroaming uit verbruikt-ie elke 2min zodra er een wifiverbinding is. Met roaming aan doet-ie 't constant, zelfs via en wifi en dataroaming tegelijk!
Wat is er aan de hand, en hoe stop ik het?