Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

okkehel

okkehel

• Lid sinds 30 april 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2010
  • 22:10

Ik heb sinds kort een desire en ben wel tevreden maar toch zijn er wat probleempjes:

- ik heb de desire bij vodafone ‘gekocht’ maar vreemd genoeg zijn de sites van vodafone met de desire die ik heb niet te benaderen; ik blijf de melding krijgen van een probleem met een veiligheidscertificaat. Op vragen hierover aan Vodafone komt het antwoord wat ik wist, namelijk dat het helaas niet mogelijk is etc. etc.
- sommige email kan ik niet lezen; het gaat om email met een grafische opmaak (o.a. van vodafone jawel, maar ook van anderen). Alles is ingesteld op maximaal. Ik krijg bijvoorbeeld wel de middagedities van de volkskrant, omvangrijke mails die ik gewoon kan lezen. Antwoorden van Vodafone uit hun ‘vraag en antwoord systeem’ die ook per mail worden verstuurd zijn onleesbaar.
- zie hieronder: plotseling weigert de desire een bluetooth verbinding op te bouwen (het ligt aan de desire want met een eenvoudige samsung gaat het als een tierelier)

Verder wat vodafone betreft: het is volstrekt onduidelijk wat het dataverbruikt is. De teller die ik heb geinstalleerd zit er ver naast want kennelijk wordt er ook nog op andere manieren data verstuurd en gehaald. Ik heb vodafone al gevraagd waar de sites die op de rekening staan voor dienen: live.vodafone.offnet, high.vodafone.com en live.vodafone.onnet.

mb

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
r00n

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 16:56

Alleen dat laatste is mij duidelijk. High.vodafone.com heb je wanneer je meer dan een bepaalde hoeveelheid data in een bepaalde tijd download. Volgens mij is het 1MB in 15 minuten. De websites van Vodafone zelf zijn onnet en de websites daarbuiten offnet. Door de verschillende toegangspunten kunnen ze verschillende tarieven rekenen.

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren