Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja ik kan dat op dit moment ook even niet uitproberen. Ik ben de netwerksleutel van mijn werk vergeten en mijn collega die dat weet is ziek
patje01;20343
Ik heb net even wat geprobeerd. Als ik ga naar Instellingen / Draadloos & Netwerken / Gevensverbinding uitvinken, dan heb ik geen internet meer en kan er dus niets geupdate worden. Ik heb even geen wifi voor de hand, dus kan ik even niet proberen wat het effect op de wifi-verbinding is. Misschien kun je hier wat mee. Als ik vanmiddag een wifi-verbinding tot mijn beschikking heb zal ik deze ook meteen even voor je testen of dit dan wel werkt.
legarde;20346
Als je daarna wifi inschakelt heb je alleen een wifi verbinding. en geen mobile netwerk van je provider./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
patje01;20343
Ik heb net even wat geprobeerd. Als ik ga naar Instellingen / Draadloos & Netwerken / Gevensverbinding uitvinken, dan heb ik geen internet meer en kan er dus niets geupdate worden. Ik heb even geen wifi voor de hand, dus kan ik even niet proberen wat het effect op de wifi-verbinding is. Misschien kun je hier wat mee. Als ik vanmiddag een wifi-verbinding tot mijn beschikking heb zal ik deze ook meteen even voor je testen of dit dan wel werkt.
Als je daarna wifi inschakelt heb je alleen een wifi verbinding. en geen mobile netwerk van je provider.