Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

legarde

legarde

• Lid sinds 10 mei 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 12:06

87Vortex87;20321
als je de uitknop ingedrukt houdt, kun je kiezen uit een aantal opties. Als ik me niet vergis staat helemaal onderaan de optie Mobiele Netwerken. Als je deze uitzet heb je geen internet meer. Of je dan met WiFi verbinding kunt krijgt moet je even proberen. Tip: Download de applicatie Y5. Deze bepaald voor jou wanneer WiFi aan moet en wanneer niet.

Als je daarna wifi inschakelt heb je alleen een wifi verbinding. en geen mobile netwerk van je provider./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 12:12

Ja ik kan dat op dit moment ook even niet uitproberen. Ik ben de netwerksleutel van mijn werk vergeten en mijn collega die dat weet is ziek

Kat

Kat

• Lid sinds 11 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 12:19

patje01;20343
Ik heb net even wat geprobeerd. Als ik ga naar Instellingen / Draadloos & Netwerken / Gevensverbinding uitvinken, dan heb ik geen internet meer en kan er dus niets geupdate worden. Ik heb even geen wifi voor de hand, dus kan ik even niet proberen wat het effect op de wifi-verbinding is. Misschien kun je hier wat mee. Als ik vanmiddag een wifi-verbinding tot mijn beschikking heb zal ik deze ook meteen even voor je testen of dit dan wel werkt.

Ik heb die instelling ook uitgevinkt en bij mij werkt het WiFi-netwerk dan nog goed!

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 13:59

legarde;20346
Als je daarna wifi inschakelt heb je alleen een wifi verbinding. en geen mobile netwerk van je provider./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Het ligt eraan welke radiodriver er wordt gebruikt. Als deze gelijk zijn voor het mobiele internet netwerk en WiFi, dan schakel je in feite alles uit. Als dit twee verschillende drivers zijn, kun je probleemloos de één uitschakelen en met de ander werken of vice versa.

patje01

patje01

• Lid sinds 11 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 17:25

patje01;20343
Ik heb net even wat geprobeerd. Als ik ga naar Instellingen / Draadloos & Netwerken / Gevensverbinding uitvinken, dan heb ik geen internet meer en kan er dus niets geupdate worden. Ik heb even geen wifi voor de hand, dus kan ik even niet proberen wat het effect op de wifi-verbinding is. Misschien kun je hier wat mee. Als ik vanmiddag een wifi-verbinding tot mijn beschikking heb zal ik deze ook meteen even voor je testen of dit dan wel werkt.

Ben net thuis en heb de gegevensverbinding even uit gezet. Helemaal goed, want ik kan wel gewoon gebruik maken van mijn wifi-verbinding om te internetten en de android markt te bezoeken.. Da's mooi dat ik het weet voor als ik een keertje de grens over ga. Gewoon de gegevensverbinding uit zetten, maar wel gebruik kunnen maken van open wifi-verbindingen…..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren