Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi Kat,
kan je geen enkele app downloaden? Of alleen die twee?
Hi,
Alle apps blijven hierop hangen…
Ik maak trouwens gebruik van WiFi, maar daar kan het niet aan liggen
Daar moet het inderdaad niet aan liggen.
Misschien moet je de market opnieuw installeren. Ik heb ook geen idee verder.
ik had hetzelfde probleem. En het ligt blijkbaar juist WEL aan je wifi. Mijn market begon gelijk te werken toen ik een 3G/H verbinding had.
Het wil ook wel eens gebeuren dat de download blijft hangen als de telefoon geen 3G of HSDPA verbinding kan maken,en verder gaat op GPRS.
Op GPRS blijft hij dan hangen,maar wat ik dan vaak doe is via Wifi.
Dus Wifi hoeft het probleem niet te zijn.
Ik bedacht mij net dat het ook kan liggen aan beveiligingsinstellingen van het WiFi-netwerk?!
de kans bestaat dat t aan je wifi ligt hoor; op mijn wifi-netwerk thuis werkt de market, alsook via edge/3G,
maar het wifi-netwerk dat ik opgezet heb op mn kot, daar kan ik niet mee op de market
Heb nu twee weken HTC Desire, maar slaag niet om Market te openen. ('er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw')
Wat kan de reden zoal zijn ?
Hai allemaal,
) en ook de telefoon aan en uitgezet. Echter, alles blijft hangen bij “downloaden starten”. Het gaat trouwens om de applicaties Google Maps en Nimbuzz.
Dat van de WiFi-instellingen is gelukt. Maar kan iemand mij nog helpen met het downloaden van applicaties op Android Market? Ik heb de instructies die hier op de website staan, juist opgevolgd (eigenlijk wijst het de weg vanzelf