Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DellaMorte

DellaMorte

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2010
  • 23:06

Hallo allemaal..

Meestal kan ik me eigen probleempjes en dingen wel oplossen door goed te zoeken op internet oid maar ik begin me nu toch wel echt te irriteren..

Ik heb een aantal dingen op auto synch staan; Gmail, Twitter, Exchange mail, Weer.

De enige die altijd goed auto synched is Exchange mail, de rest eigenlijk niet/nooit. Ik heb gewoon bereik in huis, welliswaar GPRS (Tmobile heeft hier binnen geen 3G dekking, shame on them!) maar niks synched automatisch.

Gmail haalt nooit uitzichzelf mail op, altijd pas als ik handmatig ververs, en hetzelfde met Twitter en het weer..

Is er iemand die dit ook heeft en zo ja een oplossing hiervoor?

Ik hou echt van me Desire, maar op dit punt was zelfs mijn eerste blackberry beter…

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2010
  • 10:44

Hmmm dit is een raar probleem. Gmail zou altijd automatisch moeten synchroniseren aangezien Gmail gebruik maakt van push mail. Alle e-mail berichten zouden dus meteen moeten binnenkomen. Je zou het volgende kunnen controleren:

• Ga naar Instellingen –> Accounts en synchronisatie
  • Controleer daar of “Automatische synchronisatie” aan staat.
  • Kijk daarnaast voor al je accounts de instellingen na, Weer heeft bijvoorbeeld zijn eigen update interval.
Om het weer automatisch te kunnen synchroniseren moet je telefoon wel de locatie weten. Bij Instellingen –> Locatie moet dus aanstaan dat je telefoon een van de twee of allebei de manier je locatie kan bepalen.

DellaMorte

DellaMorte

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2010
  • 13:11

Merkes;20652
Hmmm dit is een raar probleem. Gmail zou altijd automatisch moeten synchroniseren aangezien Gmail gebruik maakt van push mail. Alle e-mail berichten zouden dus meteen moeten binnenkomen. Je zou het volgende kunnen controleren:

• Ga naar Instellingen –> Accounts en synchronisatie
  • Controleer daar of “Automatische synchronisatie” aan staat.
  • Kijk daarnaast voor al je accounts de instellingen na, Weer heeft bijvoorbeeld zijn eigen update interval.
Om het weer automatisch te kunnen synchroniseren moet je telefoon wel de locatie weten. Bij Instellingen –> Locatie moet dus aanstaan dat je telefoon een van de twee of allebei de manier je locatie kan bepalen.

Thnx voor je reactie, ik heb het inmiddels al opgelost.. Met een fabrieksinstellingen reset.. Ik had Juicedefender helemaal in het begin geinstalleerd en die zorgt ervoor dat de synch niet langer dan een bepaalde periode mag duren.. Deze instellingen zijn erin blijven staan ook al had ik de app allang verwijderd..

Nu met een fabrieksinstellingen reset is alles weer normaal en synched alles automatisch..

Mijn advies dus: installeer NIET juicedefender want dit fucked met al je synch opties.. Zuinig omgaan met de batterij kan je ook zelf doen; tijdens werktijd (piektijden dus) geen auto synch aanzetten van mail etc want dan zit je waarschijnlijk toch achter een computer OF je kan geen mail lezen door werkzaamheden..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren