Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

scrappie3

scrappie3

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2010
  • 16:51

mijn enige nadeel is dat ik niet naar iedereen kan mms-en
Hij zegt bij een groot aantal van mijn contacten dat ie niet verzonden kan worden en de foutmelding zegt: niet gespecificeerd.
Weet iemand hier een oplossing voor? is dus niet bij iedereen ik kan wel naar 3 mensen mms sturen zonder probleem maar de rest dus niet
ik zelf zit bij tele 2 en de anderen bij vodafone en kpn. Ik wordt er gek van aangezien ik daar best veel mee mms.
voor de rest top toestel en ja batterij moet elke avond opgeladen en vaak tussen door ook even aan de lader maar daar kan ik wel mee overweg

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Raymaster

Raymaster

• Lid sinds 16 maart 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2010
  • 09:47

Waarom heeft iedereen het over internetverbinding uitzetten.
Je hebt een android telefoon die eigenlijks niet zonder internet kan(lees:wil).
Dat is net zoiets als een koe zonder gras of een kikker zonder water.
Ik doe ook maar 1 dag met me batterij maar wat dan nog er zijn tegenwoordig meer stopcontacten dan kerken,
gewoon 'savonds bij het slapen gaan telefoon aan de lader en volgende dag is hij weer volgetankt.

Vraag me alleen nog steeds wel eens af wat jullie ervaringen zijn met taskkillers zijn dit nu energievreters of bezuinigen ze juist accusap.

En heb ook gehoord dat battery widgets energie slurpen.. Is dit zo?

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
snowmansion

snowmansion

• Lid sinds 02 juni 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 19:04

Wat ik echt jammer vind is dat ze het accusnoer zo verrekte KORT hebben gemaakt. Ga eens normale lengte maken he zodat je hem gewoon naast je bed kan neerleggen!

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Kokkie

Kokkie

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 20:11

Accusnoer te kort?! De kabel vd Desire is langer dan die van mijn MilestoneIk weet niet hoever jij je nachtkastje van je bed af hebt staan

John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 11:55

snowmansion;24465
Wat ik echt jammer vind is dat ze het accusnoer zo verrekte KORT hebben gemaakt. Ga eens normale lengte maken he zodat je hem gewoon naast je bed kan neerleggen!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Helemaal mee eens. Of dat je er tenminste gewoon mee kan bellen als ie aan de lader hangt, zonder dat je echt op 10 cm van het stopcontact moet gaan zitten.

John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 11:59

Raymaster;23135
Waarom heeft iedereen het over internetverbinding uitzetten.
Je hebt een android telefoon die eigenlijks niet zonder internet kan(lees:wil).
Dat is net zoiets als een koe zonder gras of een kikker zonder water.
Ik doe ook maar 1 dag met me batterij maar wat dan nog er zijn tegenwoordig meer stopcontacten dan kerken,
gewoon 'savonds bij het slapen gaan telefoon aan de lader en volgende dag is hij weer volgetankt.
Het scheelt gewoon gigantisch als je internet uitzet wanneer je het niet gebruikt, helaas, maar het is zo. En waarom zou ik continu de weersverwachting, mijn mail en de beurskoersen ophalen, als ik toch gewoon achter een PC zit :confused:

Meestal WIL ik niet eens mn mail ophalen, vanwege het eerder genoemde probleem: moet ik alles weer twee keer gaan verwijderen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 16:55

snowmansion;24465
Wat ik echt jammer vind is dat ze het accusnoer zo verrekte KORT hebben gemaakt. Ga eens normale lengte maken he zodat je hem gewoon naast je bed kan neerleggen!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Met een USB verleng snoertje los je veel op ;-)

TiPo

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 13:33

Raymaster;23135
Waarom heeft iedereen het over internetverbinding uitzetten. …
3G uitzetten scheelt duidelijk, zeker als in gebied bent met slechte dekking en je hebt nu eenmaal niet altijd 3G nodig (zeker als WiFI beschikbaar is).
Raymaster;23135
Vraag me alleen nog steeds wel eens af wat jullie ervaringen zijn met taskkillers zijn dit nu energievreters of bezuinigen ze juist accusap. En heb ook gehoord dat battery widgets energie slurpen.. Is dit zo?
Hangt van de Apps af, sommige zijn netjes, sommige niet. Een task killer heb je niet echt nodig, maar voor slechte apps wel handig om te monitoren. Zelf heb ik voldoende aan de task killer van Astro filemanager en Task Tray. Vooral de laatste is handig om te zien welke apps actief zijn en dus batterij gebruiken. Met Task Tray kwam ik er b.v. achter dat ik een continu startende en crashende Twitter app had, die mijn accu leeg trok.

gevezex

gevezex

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 13:39

snowmansion;24465

Ik heb een extra acculadertje gekocht speiciaal voor op de slaapkamer aangezien ik niet overal dat ding mee wil sjouwen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
By T-mobile-shop voor 15 euro's gekocht. Het heeft maar liefst een lengte van ongeveer 1,5 Meter ofzo/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Wel jammer dat micro usb kabels relatief duur of moeilijk te vinden zijn (media markt e.d.)

snowmansion

snowmansion

• Lid sinds 02 juni 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 14:48

Kan je een link geven wellicht?
Is het een aparte lader waar je dus de accu uit de desire moet halen?

Misschien beetje het zelfde idee als dat docking station waar je ook nog een 2e accu in kan opladen…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren