Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fred1963

Fred1963

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2010
  • 19:01

Ben in het gelukkige bezit van een HTC Desire. Als ik een telefoonoproep ontvang dan staat heel prominent het Android icoon op het scherm. Dit vind ik persoonlijk wat kinderachtig staan. Is het het mogelijk om dit te veranderen?

Bedankt vast voor elke bruikbare reactie.

Fred

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 14 mei 2010
  • 21:07

Je kunt bijvoorbeeld een foto aan je contact koppelen, dan wordt deze weergegeven…

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Uhmmmm…. Android?

MRice

MRice

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2010
  • 20:32

Dit is mijn 1e post op dit forum en weet dat dit een topic kick(je) is. Ik heb een vermoeden dat ik nog veel op dit forum aanwezig zal zijn omdat ik helemaal gek ben met mijn HTC desire. Ben niet zo'n vrager maar eerder een zoeker/helper maar hierbij mijn 1e …

Natuurlijk werkt het toevoegen van een foto aan een contact maar als het contact niet in je phone staat (en dat komt veel voor bij mij) komt die kinderachtige lelijke groene robot weer. Ik heb ondertussen uitgevonden dat je het wel kan veranderen als je toestel geroot is maar dat wil ik niet doen.

Is er nog een andere manier waarbij dat lelijke robotje te vervangen is?

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 11:25

Ja zoals Ruud ook hal had omschreven, gewoon een foto / afbeelding toevoegen aan het contact.

Dit hoeft natuurlijk niet perse een afbeelding te zijn van die persoon zelf, je kan ook zelf in een bewerkingsprogramma een vierkant van 100x100 maken in elke gewenste kleur.

MRice;29900
Dit is mijn 1e post op dit forum en weet dat dit een topic kick(je) is. Ik heb een vermoeden dat ik nog veel op dit forum aanwezig zal zijn omdat ik helemaal gek ben met mijn HTC desire. Ben niet zo'n vrager maar eerder een zoeker/helper maar hierbij mijn 1e …

Natuurlijk werkt het toevoegen van een foto aan een contact maar als het contact niet in je phone staat (en dat komt veel voor bij mij) komt die kinderachtige lelijke groene robot weer. Ik heb ondertussen uitgevonden dat je het wel kan veranderen als je toestel geroot is maar dat wil ik niet doen.

Is er nog een andere manier waarbij dat lelijke robotje te vervangen is?

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 12:40

Dan heb ik nog een vraagje hierover, kun je deze foto's maken met de camera van de Desire zelf, of komt dat van een of ander sociaal netwerk, zoals ik vermoed?

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 12:46

Foto's voor contactpersonen kun je zo direct met de camera maken, dan zijn ze direct in de juiste grootte.

MRice

MRice

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 11:18

yep camera werkt en je kan zelf een plaatje downloaden en dat selecteren bij het contact…

Blijft het feit dat bij een onbekend nummer of een nummer wat niet in je contactlijst staat nog steeds die domme android robot in beeld komt… Ik wil daar een ander plaatje voor gebruiken!

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 14:32

MRice;31464
Blijft het feit dat bij een onbekend nummer of een nummer wat niet in je contactlijst staat nog steeds die domme android robot in beeld komt… Ik wil daar een ander plaatje voor gebruiken!
Tja, dat plaatje zit ergens diep in de Android Contacts applicatie verborgen. Het is mogelijk om het plaatje aan te passen, maar ehm… veel succes!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Edit Default Contact Image / Picture / Avatar (Need Root w/ADB+BusyBox) - Droid Forum - Verizon Droid & the Motorola Droid Forum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren