Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Banana
Ik heb sinds vanochtend geen internet meer. Als ik mijn gegevensverbinding aan wil zetten staat er : ‘Bezig met inschakelen…’ maar daar komt geen verandering in. Normaal gesproken begint 3G/H na 5 seconde te werken.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? ligt het aan mijn provider (vodafone) dat ik nu geen internet heb?
postbus31;20706fijn is dat…
Hier ook VF en sinds vanmiddag geen data meer. Dacht eerst dag het aan de X10 lag, maar ook de iPhone geeft geen sjoege meer :bummer:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volgens mij is dat onderhoudt.
Ik had met KPN ineens geen G/3G/H meer afgelopen woensdag. Dat heeft
ook een halve dag geduurd.
Ik dacht dat het aan de update van fast reboot lag maar daar begin ik nu aan te twijfelen.
Ook mijn provider is Vodafone……
ik ga maar lekker slapen en zie morgen wel weer verder.
Nexus 10 | HTC One X | HTC One M7
Same here..
Sinds uurtje of 4 geleden kan ik ook geen dataverbinding meer krijgen, heb ook Vodafone. Blijft ook bij mij steeds zeggen: ‘Bezig met inschakelen’, maar verder gebeurt er niets.. Zal t ook onderhoud zijn en zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Gr
Goed om te lezen
Ik heb net nieuwe rom geinstalleerd en ik kom er ook niet op! Zal dan wel bij vodafone liggen idd.
Ik wacht rustig af
Gr.
OMG… dacht dat het aan mijn mobiel lag, sinds hij net was gecrashed. Heb hem al helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen, zie ik nu dat iedereen het heeft! *vloek vloek vloek* (als ik dat even kwijt mag). Al m'n nummers kwijt, naja, beter dan een kapotte mobiel!
Hele nacht geen internet gehad (ook vodafone) thuis gelukkig wel wifi. Kga nu maar slapen hopelijk is het er vanmiddag weer
Banana
fijn is dat…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
meld ff als het bij jou weer werkt.
Ik heb sinds vanochtend geen internet meer. Als ik mijn gegevensverbinding aan wil zetten staat er : ‘Bezig met inschakelen…’ maar daar komt geen verandering in. Normaal gesproken begint 3G/H na 5 seconde te werken.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? ligt het aan mijn provider (vodafone) dat ik nu geen internet heb?