Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb dit eens gegoogled maar kan daar ook niets over vinden. Ik denk dat dit gedaan is om de batterij te sparen.
Ik heb de HTC klantendienst gecontacteerd via E-mail.
Als zij een oplossing hebben, laat ik het weten.
Kris
HTC heeft geantwoord. Dit is hun reactie:
Het is niet mogelijk deze tijd aan te passen. Hier is geen instelling voor op het toestel.
Ik zie een kans voor een Change Request op een nieuwe release van de software
Hmm dit irriteert mij ook aardig. Batterij bespaar je er naar mijn mening niet mee, aangezien je nu elke keer je scherm moet activeren om te kijken of je iets hebt ontvangen… Weet niet hoeveel zo'n ledje verbruikt, maar die kan je denk ik toch een hele tijd laten knipperen voor een paar seconden scherm tijd… Is er dan geen app voor???
Ik ga toch even zoeken..
Met ChompSMS blijft die branden als het goed is.
Dag allen
Sinds enige tijd ben ik een zeer tevreden HTC Desire gebruiker. M'n eerste Android en tegelijk een schot in de roos.
Waar ik wel een probleem mee heb, is het notificatie ledje bovenaan het toestel.
Bij het ontvangen van een SMS, E-mail, gemiste oproep e.d. begint het led lampje te knipperen. Zeer handig.
Het probleem hierbij is dat het na een 5 - 10min plots stopt met knipperen en ik men smartphone handmatig moet ontgrendelen voordat ik zie of er een bericht op me wacht.
Kan de tijd dat het ledje blijft knipperen verlengd worden?
Alvast bedankt
Kris