Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wanneer je volgens de regels van deze link werkt dan ook niet ?
Hotmail instellen | Androidworld
Nee helaas, dit is de manier waarop ik de account altijd al heb toegevoegd..
Hier hetzelfde probleem! Erg vervelend….Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Ik kom er trouwens net achter dat ik het met al m'n popmail heb. Ook die van UPCmail blijven gewoon staan :s
Same here….Heb er al met HTC over gemaild, maar die komen er ook niet uit!
Het probleem zit gewoon bij Microsoft die geen IMAP protocol draaien voor Windows Live.. Zie ook dit forum:
Can and will you make IMAP access to hotmail accounts
Zolang Live geen IMAP krijgt zullen we nooit op een normale manier mail kunnen checken
Ik gebruik nu de app Maildroid, deze geeft tenminste een melding als er iets binnenkomt.
Bij mij geeft de standaard mail app keurig melding als er mail binnenkomt op mijn Live account. “Synchroniseren” werkt inderdaad niet maar de speciale mobiele internetpagina's zijn goed werkbaar Windows Live for mobile en wel “life”.
Met de pop instellingen krijg je wel een melding inderdaad, maar het bericht wordt dan niet als gelezen gemarkeerd. Waardoor je alsnog dubbel werk hebt om alles te verwijderen/markeren..
De mobile.live pagina heb ik ook een tijd als workaround gebruikt maar dat werkt gewoon niet zo fijn als een normale app, plus dat je geen melding bij nieuwe mail krijgt.
Nu gebruik ik maildroid, geeft een melding EN verwijderd berichten van de server.. Máár helaas geen ondersteuning voor mappen en het werkt rete traag..
Ik heb de oplossing; lang gezoch maar wel DE OPLOSSING. Installeer Incredimail 2.0. Is gratis en is supermooi mail programma. En eindelijk je mailbox leeg. Ik heb net al mijn accounts toegevoegd en weer een lege mailbox. Als je incredimail installeert moet je NIET livemail aanvinken, maar overig en type daar je eigen provider. Werkt KLASSE! Succes, hoor graag hoe het loopt.
groet Peter
Incredimail? Voor Android? Laat eens een schermprintje zienIk kan m niet in de appmarket vinden….
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels het halve www afgezocht, maar nergens vind ik een oplossing voor het probleem. Wél een aantal gebruikers met hetzelfde probleem..
Ik heb live mail correct geconfigureerd in de standaard app van Android, deze haalt de mail ook op. Aangezien het echter een pop/smtp account is, wil de account niet synchroniseren met live mail op het internet. Hetzelfde geldt voor mail verwijderen en lezen via internet, die vervolgens op mijn Desire gewoon als ongelezen blijft staan!
Er is nog geen Windows Live app beschikbaar helaas, dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.. Desnoods moet er gehackt worden
Groetjes,
Jeroen