Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan het toestel fysiek omdraaien, dus met scherm naar beneden, dan stopt ie met bellen, of gewoon op pakken, dan gaat ie zachter bellen. Als je het toestel dan weer terug draait blijft ie stil.
ff aanvullen: dat oppakken zodat de ringtoon zachter wordt, moet je dus wel ff instellen…( ga naar “alle programma's, tik op instellingen, kies ”geluid en weergave" en stel daar in dat de ringtoon zachter wordt wanner je het toestel oppakt.
Ik weet het niet hoor,maar je bepaald toch helemaal zelf of je een gesprek gaat aannemen of weigeren, het is jouw telefoon en jouw leven. En een gesprek aannemen kan nog veel beledigender zijn ,als je toevallig net met iemand irl staat te praten die door dat telefoongesprek volkomen genegeerd wordt. Dus als het even niet uitkomt gewoon wegdrukken.
frank1964;21454Oh cool, dat van dat omdraaien wist ik niet!
Je kan het toestel fysiek omdraaien, dus met scherm naar beneden, dan stopt ie met bellen, of gewoon op pakken, dan gaat ie zachter bellen. Als je het toestel dan weer terug draait blijft ie stil.
obnoxious67;21622Klopt natuurlijk…
Ik weet het niet hoor,maar je bepaald toch helemaal zelf of je een gesprek gaat aannemen of weigeren, het is jouw telefoon en jouw leven. En een gesprek aannemen kan nog veel beledigender zijn ,als je toevallig net met iemand irl staat te praten die door dat telefoongesprek volkomen genegeerd wordt. Dus als het even niet uitkomt gewoon wegdrukken.
Dit kan je doen door simpelweg op de “back” knop (het pijltje) te drukken
Volume down én up werkt volgens mij ook.
Bij Nokia toestellen kan je kiezen om bij een inkomend gesprek, de telefoon op stil te zetten, zodat de andere kant niet geweigerd wordt (een gesprek weigeren wordt nogal eens als ZEER beledigend ervaren, is mijn ervaring :X)
Bij m'n Desire kan ik alleen kiezen tussen opnemen of weigeren.. of mis ik iets?