Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Erikdroid

Erikdroid

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 26 november 2013
  • 09:08

Dank mensen,we zullen dit gaan proberen…

Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 26 november 2013
  • 20:06

Gizmobinky het heeft niks uitgehaald helaas.. :-(
Maar we gaan door totdat het lukt he?

Als ik Hboot opstart zie ik dit staan: Hboot-0.93.0001

Ik ga nu proberen wat Sander schrijft… Moment. lol…

Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 26 november 2013
  • 20:11

Sander_M
Gezien je er Oxygen op gekregen hebt, heb je waarschijnlijk ook de Oxygen HBOOT. Als je in HBOOT opstart, wat staat er dan bovenaan in het paars?
Waarschijnlijk is het toestel S-OFF met andere HBOOT en daarom lukt het niet. Je zult dan eerst via http://alpharev.nl/ de stock HBOOT weer terug zetten en daarna de downgrader om het toestel weer S-ON te maken. Vervolgens nogmaals de RUU eroverheen zetten.

Uhuh…

Sander zou je dit voor mij stap voor stap willen uitleggen aub? Ik klikte naar de site die je zei,en ik werd letterlijk niet lekker! Das abracadabra voor me :-))

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 november 2013
  • 21:25

kijk eerst of je telefoon s-off is en of je een aangepaste hboot hebt…….. wat sander_m vraagt:…. Gezien je er Oxygen op gekregen hebt, heb je waarschijnlijk ook de Oxygen HBOOT. Als je in HBOOT opstart, wat staat er dan bovenaan in het paars?

als je weet of je toestel s-off en een aangepaste hboot heeft{bijv Oxygen HBOOT} dan hoef je alleen de orginele hboot terug te flashen.

om de stock hboot te flashen download de stock hboot img van de site http://alpharev.nl/ verander de naam in PB99IMG.zip zet het het zip bestand op de sd kaart, boot in hboot en wacht tot dat hij vraagt wil je updaten selecteer ja en wacht tot dat het proces klaar is.
om te downgraden dat weet ik niet meer is voor mij al 4 jaar geleden dat ik een desire had.

ik geef je wel een tip maak wel eerst een backup van je huidige rom in recovery voor als er wat verkeerd gaat

wat betreft het nummer HBoot 0.93.0001 is volgens mij gewoon stock, ik krijg toch sterk de indruk dat je phone branded is.

Bewerkt (26 november 2013 21:37)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 26 november 2013
  • 23:26

Even een ouderwetse screenshot
Vertel ons wat je er bij jou staat hier:

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 08:42

Vanavond weer ff verder…

Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 20:07

Scherm HTC…

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 november 2013
  • 21:33

wat ik zo zie is je telefoon gewoon stock, je hebt geen aangepaste bootloader en je toestel is niet s-off.
je hebt gewoon de verkeerde ruu, probeer eerst te achterhalen of hij nou branded is of niet.

ik weet zo niet hoe je kunt controleren of de telefoon branded is of niet hooguit met het opstarten dat daar een tmobile teken of ander provider teken komt te staan.

je zou ook in instellingen kunnen kijken naar je firmware.
dit heb ik gevonden op internet…………HTC Desire - Branded or unbranded ?
Options
Go to Settings>About Phone>Software version and see what the Firmware version is - branded is x.xx.161.x, unbranded is x.xx.405.x

ik hoop dat je nu meer succes hebt anders weet ik het ook niet meer.

edit… instaleer cid getter download hem hier https://play.google.com/store/apps/details?id=org.tritonsoft.cidgetter en check je cid nummer hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2445289 dan weet je meteen van welke provider hij is en welke ruu je moet runnen

Bewerkt (27 november 2013 21:57)
Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 8 december 2013
  • 08:46

Bedankt voor alle input. Ben er maar mee gestopt…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren