Ik ben gisteren teruggekomen uit het buitenland, had daar mn gegevensverbinding en dergelijke uitgezet. Toen ik Nederland binnenreed heb ik m weer aan gezet maar nu krijg ik telkens geen 3G maar slechts G.. Het menu bij Instellingen>Mobiele Netwerken kan ik niet meer uitklappen, daar heb.ik in t buitenland wel wat veranderd geloof ik. Heb Vodafone als provider. Heeft iemand n idee waar t m in zou kunnen zitten? Alvast bedankt!
Greets,
Max
Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Ik ben gisteren teruggekomen uit het buitenland, had daar mn gegevensverbinding en dergelijke uitgezet. Toen ik Nederland binnenreed heb ik m weer aan gezet maar nu krijg ik telkens geen 3G maar slechts G.. Het menu bij Instellingen>Mobiele Netwerken kan ik niet meer uitklappen, daar heb.ik in t buitenland wel wat veranderd geloof ik. Heb Vodafone als provider. Heeft iemand n idee waar t m in zou kunnen zitten? Alvast bedankt! Greets, Max
Ik ben gisteren teruggekomen uit het buitenland, had daar mn gegevensverbinding en dergelijke uitgezet. Toen ik Nederland binnenreed heb ik m weer aan gezet maar nu krijg ik telkens geen 3G maar slechts G..
Het menu bij Instellingen>Mobiele Netwerken kan ik niet meer uitklappen, daar heb.ik in t buitenland wel wat veranderd geloof ik.
Heb Vodafone als provider.
Heeft iemand n idee waar t m in zou kunnen zitten?
Alvast bedankt!
Greets,
Max