Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is apart. Je applicaties zouden toch alleen in je interne geplaatst moeten worden normaal gesproken? Het is in ieder geval mogelijk om de partities aan te pakken. Kom je iets verder met deze link? Custom MTD Partitions (resize data, system, and cache) - xda-developers
Nexus 4, Android 4.2.2
Bedankt voor de snelle reactie, maar aan zulke dingen begin ik liever niet, is er geen eenvoudige manier om oude, niet meer gebruikte bestanden te verwijderen? want zelfs als ik hem volledig reset blijft het zo…
Al geprobeerd een andere rom te flashen? Ik heb op mijn desire Supernova staan, android 2.3 met 2Gb intern geheugen (van sd) waardoor ik geen problemen heb met ruimte voor de apps.
Is mijn bericht nuttig, “+” me dan even.
Hallo,
ik zit met een probleemke,
ik heb een HTC Desire bravo met android 2.2.2, hij is geroot, ik gebruik link2sd en mijn \system geheugen is vol
hierdoor kan ik sommige applicaties niet installeren en kan ik hem niet meer updaten.
iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
Ter verduidelijking:
7625 7626 7627 7628