Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Staat alles wel aan. Dus niet alleen je 3g maar ook je gps dan kan hij je locatie bepalen en dat hij automatisch updaten weer uitzet klopt inderdaad een foutje in de app.
Ja 3G en locatie bepalen via GPS staat aan
Soms helpt het om handmatig twee tot drie keer een update te doen.
Heb ik ook, Tmobile inderdaad en handmatig updaten helpt niet dan. Wat ik wel raar vind is dat de 15-dagen voorspelling wel werkt. De rest update niet..ook niet handmatig en ook bij mij staat alles aan.
Gebruikt die widget soms dezelfde weergegevens als Palmary weather? Want die doet het ook niet op 't moment. Alleen de 15-dagen voorspelling doet het een beetje.
(HTC Desire 610) heb dit probleem ook meermaals gehad met bijkomend geen synchronisatie op email-account en geen downloadmogelijkheid. Na een reboot (fabrieksinstellingen) lukte het wel maar probleem kwam terug. Viel me op dat dit zo was nadat ik onder instellingen > data < datagebruik vrijwel alle apps had ingesteld op "achtergrondgegevens beperken", nadat ik deze instelling weer had gewijzigd (uitgeschakeld) kwam de klok en weer-update onmiddellijk terug, rest van het probleem ook opgelost. Zien of dit nu zo blijft. Is me wel niet duidelijk welke app(s) nu verantwoordelij zijn voor de storing en welke is dus beter niet op "achtergrondgegevens beperken instel".Een beter srvice van HTC zou ook niet misstaan. grts.
Hebben jullie dat ook , dat de weer widget niet goed werkt?
Er staat dan bij mij: geen weergegevens beschikbaar
Ik heb geprobeerd om automatische update aan te zetten (bijv ieder uur) maar als ik waar uit het venster ga en ik kijk weer terug in de instelling staat automatisch updaten weer UIT. Is dit het probleem? Zo ja hoe verhelp je het?