Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer het volgende eens:
1) Haal de batterij eruit (het liefst minimaal 10 minuten)
2) Sluit de telefoon aan op een computer, terwijl de batterij er nog niet in zit
3) Terwijl de telefoon is aangesloten, plaats je de batterij terug
Gaat het toestel nu aan?
Pindasmeer;405086
Probeer het volgende eens:
1) Haal de batterij eruit (het liefst minimaal 10 minuten)
2) Sluit de telefoon aan op een computer, terwijl de batterij er nog niet in zit
3) Terwijl de telefoon is aangesloten, plaats je de batterij terug
Gaat het toestel nu aan?
Beste mensen, Ik was deze avond bij een verjaardag van een vriend. Heel leuk enzo en natuurlijk probeer je wat aan andermans mobiel te zitten.
Beste mensen, Ik was deze avond bij een verjaardag van een vriend. Heel leuk enzo en natuurlijk probeer je wat aan andermans mobiel te zitten. Nu had ik dus de mobiel van een vriend, ik had m op de stoel naast me gelegd maar toen stote ik hem van de stoel af op de tegels (misschien zo'n 30 cm tussen stoel en tegels). De mobiel valt uit en mn vriend probeert m weer aan te zetten. Maar dat lukt dus niet. We vermoeden dat er iets is met het knopje rechtsboven waarmee je de mobiel aanzet ( mijn vriend had ook gezien dat de mobiel op het knopje was gevallen ) Nu loop ik best met een schuldgevoel rond. Weet iemand wat ik moet doen? PS: het opladen lukt nog wel