Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kiber

Kiber

• Lid sinds 31 maart 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 22:56

Ik had daarnet dus iets raars met mijn geliefde Desire.

Ineens was hij uit nadat hij gewoon op mijn bureau heeft gelegen. Aanzetten ging niet meer dus ik dacht batt misschien leeg maar ook dat was het niet dus maar even de accu eruit/erin. En hij deed het weer gelukkig. Opzich best raar maar mss een software foutje oid.

Maar nu zegt mijn Desire dat de SD-kaart leeg is of een niet ondersteunt be… rest is niet te lezen want dat gaat uit beeld. Het enige wat ik nu kan doen (op de Desire is formateren) Ik zal het zo eens even via de pc naar de sd kaart te komen.

Mijn vraag dus eigenlijk is. Heeft iemand soort gelijke dingen gehad, mss een crash van de SD kaart of rotte apps? Ik tast een beetje in het duister op het moment.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Kiber

Kiber

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 00:52

Na wat onderzoek blijkt dat de SD kaart is stuk gegaan. Ander kaartje erin en alles deed het weer. Wel moet ik weer effe alle muziek kopieeren van de pc.

edit: enig idee of hier ook garantie op zit? Desire komt bij smartphoneshop vandaan.

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 08:54

Mijn 8GB SD kaart is vorig jaar gecrashed in mijn Nokia N82, Dit was gebeurt nadat ik een plensbui over me heen heb gehad,ik zat te denken aan kortsluiting ofzoiets. Het is sowieso ontzettend balen als je al je foto's kwijt bent (muziek heb ik thuis nog wel ),en ben nu dus heel blij met de photobucket app.Garantie heb je volgens mij wel bij Scandisc, andere merken weet ik niet of ze garantie geven.

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 10:27

Helaas hebben sd kaarten ook niet het eeuwige leven, alleen is de jouwe wel erg snel kaputt:eek: Beste is om regelmatig een update te maken van je sd. Ik zou wel ff contact op nemen met smartphoneshop

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 10:36

Ja, ook wel eens gehad. Om die reden maak ik ook regelmatig een backup op mijn MacBook van mijn sd-kaartjes. Op mijn cam importeer ik ook altijd meteen alle gemaakte foto's in iPhoto..

TiPo

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 12:50

Een paar weken geleden (na de firmware update) ook ineens problemen met mijn SD-Card. Rebooten verhielp probleem, maar regelmatig was mijn SD-card niet meer leesbaar. Na drie dagen en diverse keren rebooten verdween probleem (ook een keer meerdere keren moeten rebooten en 1 keer batterij + SD-card eruit gehaald), hoewel de automatische back-up nog regelmatig bleef mislukken. Die back-up aan en uit gezet en daarna geen problemen meer.

Op internet zijn veel meldingen te vinden over niet meer (goed) werkende SD-card. Aangeraden oplossing is vaak de SD-card opnieuw te formateren in de telefoon zelf.

Kiber

Kiber

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2010
  • 14:24

TiPo;24666
Op internet zijn veel meldingen te vinden over niet meer (goed) werkende SD-card. Aangeraden oplossing is vaak de SD-card opnieuw te formateren in de telefoon zelf.

Helaas herkende de telefoon de SD kaart helemaal niet meer, dus ook het formateren lukte niet. Heb ook geprobeerd de micro SD met een adaptor in de pc te steken, daar werd ie ook niet herkend.
Ik zal vanmiddag smartphoneshop even een mailtje sturen, en hopelijk krijg ik een nieuwe. Maar had nog een identieke liggen uit een andere telefoon

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren