Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij mijn spica is het zo: ga naar berichten. Klik dan het menu open(bij mij isdit een knop) en dan ga je naar het submenu geluid en daar staat beltoon. Of je kan ook je notificatiebeltoon aanpassen en dat geldt ook voor berichten
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Maak op je sd card de volgende mappen aan /media/notifications en /media/ringtones zet je geluiden daarin en ze zullen na een herstart bij je standaard geluiden vermeld worden
hallo ik heb ook in eens problemen met mijn sms geluid.
voor de update kon k nog kiezen tussen een stuk of 10 sms bericht geluiden.
nu als ik via instellingen mijn geluid wil veranderen staat er alleen maar een standaard geluidje.
ik snap ook eigenlijk niet waarom ze dat weer veranderd hebben.
het is alleen maar minder dan beter geworden.
de grtjes
ik mag geen / (slash) gebruiken op de sd kaart, nog andere opties?
aRing uit de market halen. Dan kan je het zo instellen
Sinds vrijdag de trotse bezitter van een HTC Desire Z en krijg de SMS toon op geen enkele manier aangepast… Bovenstaande oplossingen werken wel voor bijvoorbeeld de meldingen voor WhatsApp…
Heeft iemand nog een oplossing?
Bij Berichten–>Menu–>Instellingen–>Meldingsgeluid. Zo gaat het tenminste bij de gewone Desire!
Pentacle63;25541
Maak op je sd card de volgende mappen aan /media/notifications en /media/ringtones zet je geluiden daarin en ze zullen na een herstart bij je standaard geluiden vermeld worden
weet iemand of het geluid te veranderen is bij het ontvangen van een sms en zo ja hoe dan ik vind het bij de desire maar een zielig geluid had eerst een nokia n95 en dat was een duidelijk geluid bij een inkomende sms?