Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dylantje

dylantje

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2010
  • 23:27

HE Hallo,

Kben nog aan het tobben tussen de Legend of de Desire.
Vandaar dat ik de tegenvallers van beide wel zou willen weten voor ik een keuze maak.

Ben benieuwd!!!!:eek:

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
AD-Droid

AD-Droid

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 09:13

Geen tegenvallers aan het apperaat zelf

Enigste echte min punt vind ik dat er te weinig originele accessoires zijn voor de Desire.
Hoop dat dit binnenkort gaat veranderen, verders is het een keuze van smaak en verlangens.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 09:27

Ik ga voor de bouwkwaliteit…. vooral de achterklep, die sluit niet mooi en je hebt altijd naden, verder zitten bij mij de knopjes niet recht en kraakt de kast een beetje. De legend daarintegen heeft een mooie unibody uit 1 stuk en als je het kleinere scherm en minder krachtige processor voor lief neemt zou ik daar zeker voor gaan !

John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 09:50

frank1964;25353
Ik ga voor de bouwkwaliteit…. vooral de achterklep, die sluit niet mooi en je hebt altijd naden, verder zitten bij mij de knopjes niet recht en kraakt de kast een beetje. De legend daarintegen heeft een mooie unibody uit 1 stuk en als je het kleinere scherm en minder krachtige processor voor lief neemt zou ik daar zeker voor gaan !
Klep sluit bij mij prima en knopjes zitten prima en van kraken heb ik ook geen last/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Ik zou nog steeds voor de Desire kiezen. In mijn ogen zou je wel gek zijn om bewust voor een langzamere processor en een minder mooi scherm te kiezen :eek:

vanstra

vanstra

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 10:16

Heb ik ook geen last van.
Klepje en knopjes zitten prima en geen enkel krakend geluid.

marc058

marc058

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 12:06

Heb mijn Desire nu 2,5 maand, en ben dik en dik tevreden over dit toestel (vorige smartphones: HTC S710 en T-Mobile G1, beide met qwerty dus). Desire is Snel, mooi scherm, ligt lekker in de hand, is snel, goed geluid met bellen, had ik al gezegd dat ie snel was?

Ik gebruik de Desire voor bellen, mailen, internetten en smsen uiteraard, maar ook om met remote desktop op de PC thuis in te loggen, als afstandsbediening met VLC en om mijn netbook te voorzien van internet onderweg. Ik heb de Desire wel geroot en voorzien van aangepaste ROM, was niet helemaal blij met HTC Sense (Die staat er overigens nog wel op, want stock Android ondersteunt niet volledige integratie met Exchange voor mijn werkmail)

De bouwkwaliteit is goed voor een smartphone, al denk ik niet dat de Deisre dezelfde klappen overleefd als mijn vorige G1 (tijdens een sprintje uit mijn zak gestuiterd) en mijn Nokia 6500 (vanochtend nog van de trap gevallen). Maar daar zijn weer hoesjes voor…

Mindere puntjes aan de Desire zijn, maar die zouden net zo goed kunnen gelden voor de Legend:
- batterijduur, die is variabel. Ik kan vier dagen met een batterij doen (APN uitgeschakeld, wifi uit, G3 uit, auto sync uit, BT uit, GPS uit, scherm helderheid op 0%, niet bellen, niet smsen, niet internetten, geen foto's maken, alarm uit, niet mailen etc)
Ik kan ook twee uur met een batterij doen (wifi aan, gps aan, BT aan, G3 aan, auto sync op push of per minuut voor alle apps en widgets, Maps en Navigatie aan, en dan al bellend en tussendoor forumcheckend een autoritje van twee uur maken, dan gaat ie van 90 naar 10%)
- Uhm, kan zo even niet meer bedenken… Ja, een Desire leg je moeilijk aan de kant…

Wat ik maar wil zeggen: batterij gaat inderdaad snel leeg, maar dat is geheel afhankelijk van het (voornamelijk) internetgebruik…
Gemiddeld hou ik het met mijn gebruik (“Ik heb twee verslavingen en gelukkig twee handen, Marlboro en Desire”) wel een dag uit, ongeveer, soms… :p

Nogh wel een minpunt, en dat heeft niet zozeer met de Desire te maken, maar met de provider, in mijn geval T-Mobile. Stel het je voor als een Ferrari op brommertjesbrandstof… Je kunt een hoop met je telefoon, maar YouTube filmpje kijken in HQ wanneer jij dat wil (wachten op de trein) lukt dan net niet vanwege trage verbinding. Op Wifi kun je alles, buiten de deur ben je overgeleverd aan de wisselende kwaliteit van het netwerk…

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes met het maken van de keuze!

vanstra

vanstra

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 14:50

marc058;25364
Wat ik maar wil zeggen: batterij gaat inderdaad snel leeg, maar dat is geheel afhankelijk van het (voornamelijk) internetgebruik…
Gemiddeld hou ik het met mijn gebruik (“Ik heb twee verslavingen en gelukkig twee handen, Marlboro en Desire”) wel een dag uit, ongeveer, soms… :p

Ik gebruik JuiceDefender wat de batterijduur aanzienlijk verbeterd.
Ik doe nu gemiddeld twee dagen met een batterijlading dankzij JuiceDefender.
Zeker zijn geld waard.

marc058

marc058

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 21:34

Ja, die gebruik ik ook, de app schakelt internetverbinding (grotendeels) uit als de telefoon op standby staat, en kan ook inderdaad heel handig zijn (mits je geen app als Ebuddy gebruikt).

Maar gebruik is gebruik en geen standby en daar verandert JuiceDefender niets aan…

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 21:58

Ik heb zelf nog geen android Phone maar ik lees hier nergens dat de HTC Desire heel erg weinig intern geheugen bezit ( 512 MB ) en dat zou toch ook wel voor een probleem kunnen zorgen met het installeren van Market Application .
Zelfs als je een micro SD geheugen erin hebt is dat probleem nog niet opgelost ( heb ik ergens gelezen ) .
Waarom een huidige smartphone van HTC 2010 geen 8 of 16 GB intern geheugen beschikt vind ik wel heel erg vreemd .
Mijn huidige Samsung Jét bezit 2 GB intern geheugen en deze is van 2009 ???????

Melvin.Cornelissen

Melvin.Cornelissen

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2010
  • 00:32

@ abruzzese Daar heb je app2sd voor, kun je je apps op je sd kaart installeren, kaartje is inderdaad aan de krappe kant. Maar de 4GB kaart voldoet voor mij prima..

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren