Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Saphegen

Saphegen

• Lid sinds 10 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2010
  • 13:26

Hallo,

Sinds een week ongeveer heb ik een vreemd probleem met mij Desire waar ik maar geen oplossing voor kan vinden.
Het probleem is dat ik geen internet via het netwerk (T-Mobile) kan ontvangen. (WIFI werkt wel.) Wat erg vreemd is, is dat als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruik, de gprs verbinding wel tot stand komt. Als ik vervolgens mijn telefoon pak en het scherm activeer, gaat de gprs naar 3g, vervolgens naar HSDPA en daarna valt ie weg. Dit duurt ongeveer 5 seconden.
Ik heb hierover ook al met T-Mobile gebeld, omdat ik eerst dacht dat het aan het netwerk lag. De helpdesk en de technische dienst wisten beide niet wat het probleem was en konden me dus op dat moment niet helpen.
Daarna heb ik geprobeerd de simkaart in mijn oude Iphone 3g te steken en kwam ik erachter dat het dus aan mijn desire ligt; ik kreeg namelijk gewoon een stabiele internetverbinding.

Kortom: Iemand enig idee wat dit kan wezen en wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
TiPo

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2010
  • 19:17

Lijkt me toch een T-mobile probleem. Heb je op de Desire wel de juiste instellingen voor het T-Moble netwerk? Kijk onder Instellingen Mobiel Netwerk en neem contact op met T-mobile of het de juiste instellingen zijn.

Saphegen

Saphegen

• Lid sinds 10 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2010
  • 23:38

Het bleek inderdaad mijn telefoon te zijn. Ik heb alles gebackupt en daarna de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet. Dit heeft geholpen.

MacBryce

MacBryce

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 22:34

Op het xda forum had iemand een gelijkaardig probleem. Die had het ook opgelost met een hard reset, maar na verloop van tijd kwam het terug. Moest dat voor jou ook het geval zijn, dan kan je deze fix eens proberen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.