Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

freddyonderstal

freddyonderstal

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2010
  • 16:53

Ik heb sinds kort een HTC Desire.
Ook gebruik ik Itunes op mijn pc waarin ik bergen muziek heb geordend.

Als ik de Desire aan de PC koppel, herkent Itunes mijn HTC niet en kan ik dus geen muziek vanuit Itunes op de Desire zetten.

Is hier wel een simpele mogelijkheid voor?

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Samsung Galaxy S8

MacBryce

MacBryce

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 10:31

Ik beheer ook mijn hele muziekcollectie (+/-80GB omgezet naar MP3s) met iTunes, maar doe dat gewoon via FTP. Syncen met iTunes heeft voor mij niet meteen zin omdat ik vaak nog even cover art moet toevoegen, en ik de nummers toch al selecteer (aangezien er nog geen MicroSD kaartjes van 90GB bestaan.)

Ik heb dan een FTP server geinstalleerd op mijn Desire (SwiFTP) en nu kan ik gewoon de muziek via een willekeurige FTP client over de WiFi sturen. Dat werkt prima voor me.

Eventueel zou je ook een WebDAV server kunnen draaien op de Desire, en dan kan je met het gratis Synctoy programma van Microsoft makkelijk je iTunes library syncen met je GSM.

Nogmaals, het is misschien niet wat je zocht maar misschien ben je er wel iets mee. Er bestaan waarschijnlijk al sync applicaties, maar dan kijk je best even in de market. (bv. Easy Phone Sync)

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.