Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sundreamer

Sundreamer

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 09:08

Vrienden,

Ik weetdat dit onderwerp al wel eens aan bod geweest is, maar maak het nu zelf mee en gooi hem er even in.

HTC desire sluit dus heel traag af , komt door apps waarschijnlijk, hoe weet je welke app het is, misscghien silent boot ? en de eeuwige discussie over een task killer ?
Verder gaf HTC zelf aan om een hard reset te doen ?

Veel vragen , hopelijk reageert even iemand. Thanks

Vrgr

Erik

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
triple_exe

triple_exe

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 10:42

Hallo!

zou door een app kunnen komen, een (omslachtige) manier is om een voor een je apps te uninstallen (denk aan backup evt!) en te checken of ie nog steeds bijft hangen bij shutdown..

wat ook kan is dat er iets mis is met je SD kaart…probeer m eens te formateren in je pc..of misschie liever nog in je desire zelf..wat ik ook hoorde wat helpt bij sommige mensen is om de SDkaart te unmounten en daarna af te sluiten. Gaat het daarna meteen goed, is je SD kaart de schuldige..

heb je toevallig een andere liggen?

Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 11:46

Dit wordt veroorzaakt door het automatische backup van HTC. Ga naar:
Instellingen -> Privacy -> Mijn gegevens en instellingen back-uppen

Als het goed is staat het bij jou aan. Zet het uit en probeer dan je telefoon uit te schakelen. Uiteraard blijft het jouw keuze of je automatische backup van je telefoon wilt maken iedere keer dat je je telefoon afsluit.

Zoals triple_exe aangaf kan het ook een probleem zijn met SD kaartje zijn. Probeer een andere SD kaartje in je telefoon.

Sundreamer

Sundreamer

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 20:07

Dank je merkes en triple !… ga het even proberen , heb het 1 keer geprobeerd met taskkikller, dan duurt het wel minder lang… alleen taskkiller bij het afsluiten gebruiken dan.

Als ik de back up uitschakel, wat raak ik dan kwijt wat ik wel wil behouden ?
Hoe kan ik data op mijn sd kaart overhevelen en later weer terugzetten op een andere sd kaart , cq, telefoon.?
Ik heb geen andere liggen…..helaas

Vrgr
erik

TiPo

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 20:23

Sundreamer;27604
…. Als ik de back up uitschakel, wat raak ik dan kwijt wat ik wel wil behouden ?
Je backup, bij een factory reset en of update kan dat vervelend zijn.
Sundreamer;27604
Hoe kan ik data op mijn sd kaart overhevelen en later weer terugzetten op een andere sd kaart , cq, telefoon.?
Ja, kopieer naar PC en kopieer later weer terug (werkt alleen op dezelfde telefoon).

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 20:30

Okee dan weet ik ook waarom mijn Desire bijna niet afsluit als ik de accu weer eens te laat aan de lader hangt en de telefoon af wil sluiten, dan kan ie daar soms ook minuten mee bezig zijn terwijl alle andere functies het gewoon blijven doen, wat te zien is als een wazige gloed achter het afsluit scherm.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.