Ik ben natuurlijk wel tevreden met mijn Desire, maar de volgende functies mis ik nog:
Is het mogelijk om bij een ongelezen bericht de telefoon bijvoorbeeld om de 10 minuuten te laten trillen en een berichttoon weer te geven tot het bericht gelezen is?
Is het mogelijk om het trillen bij het ontvangen van een bericht langer te laten duren?
Ik loop nogal veel rond, en de desire zit in een lederen tasje waardoor het korte trillen me soms niet opvalt.
greets
Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Hoi allemaal, Ik ben natuurlijk wel tevreden met mijn Desire, maar de volgende functies mis ik nog: Is het mogelijk om bij een ongelezen bericht de telefoon bijvoorbeeld om de 10 minuuten te laten trillen en een berichttoon weer te geven tot het bericht gelezen is? Is het mogelijk om het trillen bij het ontvangen van een bericht langer te laten duren? Ik loop nogal veel rond, en de desire zit in een lederen tasje waardoor het korte trillen me soms niet opvalt. greets :)
Hoi allemaal,

Ik ben natuurlijk wel tevreden met mijn Desire, maar de volgende functies mis ik nog:
Is het mogelijk om bij een ongelezen bericht de telefoon bijvoorbeeld om de 10 minuuten te laten trillen en een berichttoon weer te geven tot het bericht gelezen is?
Is het mogelijk om het trillen bij het ontvangen van een bericht langer te laten duren?
Ik loop nogal veel rond, en de desire zit in een lederen tasje waardoor het korte trillen me soms niet opvalt.
greets