Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Yep! Zoek even naar ‘Silent Boot’. Dat zet bij het uitschakelen van je telefoon ook je geluid op stil zodat je dat opstartgeluid niet hoort.
Bij het aanzetten, wordt je geluid uiteraard weer ingeschakeld!
http://bit.ly/cHkhTx
Raho78;29050Quiet Brilliant. Dank voor de tip.
Yep! Zoek even naar ‘Silent Boot’. ….
You're welcome! Have fun with it…
Waarom wil je dat geluidje trouwens weg hebben? Ik start m'n telefoon zelden opnieuw op, voor de rest staat 'ie gewoon altijd aan.
jacobras;29058
Waarom wil je dat geluidje trouwens weg hebben? Ik start m'n telefoon zelden opnieuw op, voor de rest staat 'ie gewoon altijd aan.
jacobras;29058
Ik vind dat ook echt razend irritant. Ga er eigenlijk vanuit dat dat met de update gefikst is.
Waarom? Omdat ik niet iedereen lastig wil vallen als ik mijn telefoon uit en aan zet en omdat het totaal geen enig doel dient.
Als je het geluid uit zet voor je reboot, dan boot ie wel stil. Maar het blijft waanzinnig dat je uberhaubt moeite moet doen voor een “leukigheidje”.
Je hoeft er geen moeite voor te doen, maar dat heb je vast al gelezen
Hallo,
Bestaat de mogelijkheid het hinderlijke geluid bij het aanzetten van de Desire uit te zetten?