Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

fradekie

fradekie

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 07:34

Stel je bent iets hoogs bij HTC in Nederland, maar blijkbaar krijg je daar op de een of andere manier geen erkenning voor. Wat te doen? Je slingert via Twitter een bericht de wereld in over de Desire en Froyo.

Het gevolg is dat als je bazen in het verre Oosten je naam in tikken in Google, er duizenden resultaten te zien zijn, in het Nederlands, dat wel, maar dat maakt niet uit want dat kunnen ze daar toch niet lezen. Maar jij scoort wel punten.

Nu het bericht inderdaad een blunder van de eerste orde blijkt te zijn en nagenoeg een hele Community over de zeik heeft geholpen kan er dan niet nog een berichtje met bijvoorbeeld een heel klein excuusje af?

Is ook goed voor het aantal hits bij Google.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
peetje53

peetje53

• Lid sinds 06 juli 2010
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 07:42

Je heb gelijk we zijn allemaal in de zeik genomen door deze man ( HTC moet maar eens reageren op deze nep melding van deze man vind ik)

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 09:09

Wat een gezeur weer. Je hebt toch een prima werkende telefoon. Wat maakt het dan uit wanneer die update komt? Het is natuurlijk niet handig van die man om deze info de wereld in te slingeren maar ik neem aan dat hij echt dacht dat het waar was. Foutje, kan gebeuren.

@Fradekie: jij was erbij toen deze man de door jou genoemde strategie bedacht?

Groeten…

boertje

boertje

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 09:24

Het is een blunder.
we kunnen met z'n allen van alles bedenken waarom.. maar dat schiet ook niet op.

fradekie

fradekie

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 09:30

jij was erbij toen deze man de door jou genoemde strategie bedacht?
Wat denk je zelf?

Ik heb dit geschreven omdat ik er niet bij kan dat iemand die, naar nu blijkt, zo ver van het niveau af zit waar de beslissingen worden genomen, dergelijke berichten de wereld in gooit.

Foutje, kan gebeuren
.
Dat is mijn tweede punt heb dan wel de ballen om dat ook even via een tweet bekend te maken.

Je hebt toch een prima werkende telefoon.

Als dat het criterium is was ik wel bij de koelkast uit 1996 gebleven.

De Desire is een high-end telefoon die m.i aangeschaft wordt door gebruiker met meer dan gemiddelde belangstelling voor dit soort toestellen. Als er dan(voor mij) significante verbeteringen aankomen zoals Flash en app2sd dan word ik daar erg blij van. Als dat dan de aankondiging daarvan een hoax blijkt te zijn wil ik wel eens sarcastisch worden.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 09:46

Moet je doen. Je hebt alleen jezelf ermee.

Groeten…

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 30 juli 2010
  • 11:06

Als het gaat om een marketing werknemer van HTC (het gaat om Mark Moons neem ik aan?) en het is daadwerkelijk niet waar, dan is het een zeer kwalijke zaak. Hij spreekt wel namens HTC in zijn uitingen en klanten voorliegen zal geen goed doen aan het imago van je bedrijf.

smartphoner

smartphoner

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 11:08

fradekie;29422
Wat denk je zelf?

Ik heb dit geschreven omdat ik er niet bij kan dat iemand die, naar nu blijkt, zo ver van het niveau af zit waar de beslissingen worden genomen, dergelijke berichten de wereld in gooit.

.
Dat is mijn tweede punt heb dan wel de ballen om dat ook even via een tweet bekend te maken.

Als dat het criterium is was ik wel bij de koelkast uit 1996 gebleven.

De Desire is een high-end telefoon die m.i aangeschaft wordt door gebruiker met meer dan gemiddelde belangstelling voor dit soort toestellen. Als er dan(voor mij) significante verbeteringen aankomen zoals Flash en app2sd dan word ik daar erg blij van. Als dat dan de aankondiging daarvan een hoax blijkt te zijn wil ik wel eens sarcastisch worden.

Wat is je bron waaruit blijkt dat het bericht van de update ten onrechte de wereld is ingebracht?

fradekie

fradekie

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 11:33

Ik zou zeggen lees op dit forum en andere fora er op na, ik heb niemand kunnen vinden die de update gehad heeft.

smartphoner

smartphoner

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 11:36

Dus een aanname.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.