Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 19:56

We beginnen vanaf morgen met de upgrades naar Android 2.2 voor Desire, later meer devices (@Luc_GIS @Wekkel @Androidworld)

En niet om mieren te neuken maar waar staat dat je hem ook werkelijk krijgt?
Alles wat in zijn tweet staat is waar. Ze zijn er namelijk inderdaad mee bezig. Over het uitrollen naar onze
Desires staat niets.

Om daar ook even op te wijzen.

Als er iets is wat wij in ons kleine land goed kunnen doen is zeuren om helemaal niks.
En we interpreteren alles maar naar wat ons het beste uitkomt.

Gewoon lekker paar dagen wachten. En niet zeuren. Is het nou zo moeilijk om ergens geen
gedoe van te maken?

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 30 juli 2010
  • 20:26

Quinten;29526
Mark Moons mag Twitteren wat hij wil.
<snip>
Kortom: Niks fouts gedaan niks aan de hand en geen geldige reden om hierover te gaan zeuren.

Mark Moons gebruikt zijn account om uitspraken te doen die van betrekking zijn op zijn werkgever. Dat niet alleen, hij zit op een dergelijke positie dat'ie zich heel goed zou moeten realiseren wat de consequenties zijn van een dergelijke uitspraak. Zeer schadelijk voor het bedrijf, een marketingblunder van formaat en uiterst onprofessioneel - als het allemaal waar is. Als de directeur Benelux van MicroSoft of Apple zo voor zijn beurt zou spreken zou die direct teruggefloten worden. Het is tekenend voor de telecom als geheel als dit bij HTC niet (openlijk) gebeurt.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 23:01

Als jij een foutje maakt op je werk, wil je dan ook dat je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld. Of heb je liever dat je baas je effe apart neemt. Laten we blij zijn dat ze anders werken dan MS.
Wat een gezanik om niets.

Groeten…

DutchDisturbed

DutchDisturbed

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 23:36

GeduldGewoon geduldnog een paar dagen…

Nexus 4, Android 4.2.2

twaros

twaros

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 09:30

Mensen mensen waar maken jullie je toch druk om, of het nu vandaag komt of over een week whats the different !!
Het telefoontje werkt toch naar behoren.

peetje53

peetje53

• Lid sinds 06 juli 2010
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 09:52

twaros;29586
Mensen mensen waar maken jullie je toch druk om, of het nu vandaag komt of over een week whats the different !!
Het telefoontje werkt toch naar behoren.

druk druk ?? wij maken ons niet druk maar we hebben geen geduld en dat is op denk ik :cry:
nu zeggen ze weer dat het komt door een technische storing ( zou ik ook zeggen na zo uit spraak van deze directeur

archive

archive

• Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 10:09

Quinten;29536
En niet om mieren te neuken maar waar staat dat je hem ook werkelijk krijgt?
Alles wat in zijn tweet staat is waar. Ze zijn er namelijk inderdaad mee bezig. Over het uitrollen naar onze
Desires staat niets.

Om daar ook even op te wijzen.

Als er iets is wat wij in ons kleine land goed kunnen doen is zeuren om helemaal niks.
En we interpreteren alles maar naar wat ons het beste uitkomt.

Gewoon lekker paar dagen wachten. En niet zeuren. Is het nou zo moeilijk om ergens geen
gedoe van te maken?

en zo is het en niet anders
ik word er eigenlijk een beetje moe van.
wacht gewoon rustig af,ik krijg af en toe echt het idee dat we allemaal een miljoen krijgen of zo

Bewerkt (31 juli 2010 10:09)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 10:25

Sterker nog….. als niemand iets zou weten en je zou ineens een systeem update krijgen zou niemand zo hyper zijn.
Het is gewoon een update van je OS, wat is daar nou voor nodig om zo te hyperen. Er zijn zat apparaten waar firmware upgrades voor komen die dat beter gaan presteren en daar hoor je ook niemand over….
Zitten jullie ook iedere dat in de market om te kijken of er al weer een update voor je apps is? ik niet…. komt allemaal vanzelf wel, en al komt het niet is het ook best…

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 31 juli 2010
  • 23:27

Kwabbernoot;29563
Als jij een foutje maakt op je werk, wil je dan ook dat je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.

Als ik publiekelijk een deadline bekend maak terwijl die nog niet 100% zeker is, dan kan ik mijn biezen pakken. En ja, dan worden onze klanten direct op de hoogte gebracht van het feit dat de release nog niet zeker is. Pas als onze release candidates foutloos door de testsuites komt en de productie opgestart is worden er uitspraken gedaan over een nieuwe release.

Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 23:32

Dames, zal ik de feiten even in het kort vertellen..

Op de dag dat de heer van HTC op Twitter bekend maakte dat Froyo de komende dag uit zou komen, zou Froyo zelfs al 3 dagen eerder naar die planning uitgebracht worden. Maar vanwege technische problemen is er vertraging opgelopen.

Meer is er niet te zeggen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.