Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

CyborgDesire

CyborgDesire

• Lid sinds 25 mei 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 17:43

Dutchlimits;30233
In andere woorden…
HTC heeft even lekker de boel verprutst, ze hadden nog een paar week langer mogen verbeteren want dit is niet normaal hoeveel fouten er worden gerapporteerd.

Vreemd bij mij geen 1 fout melding alles werkt 100 %. Ook de FM radio werkt perfect. Dus verprutst ? Bij mij niet ,toestel is stukken verbeterd en werkt helemaal perfect. Ben erg blij met de update en de nieuwe functies.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Macchouffe

Macchouffe

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 18:07

Heb deze morgen gecontroleerd maar kon 2.2 nog niet downloaden, een paar seconden geleden nog eens gaan piepen en nu kan ik hem wel downloaden. Moet ik voor het installeren een back up maken van mijn gegevens op de telefoon of moet dat totaal niet ?

Alvast bedankt !

MacChouffe

archive

archive

• Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 20:20

als het goed is staat er al een vinkje dat hij een backup maakt bij mij in ieder geval wel,na instalatie werkte alles weer maar controleer het ff bij je instellingen

Bewerkt (3 augustus 2010 20:20)
archive

archive

• Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 20:25

je kunt voor de zekerheid ook een backup programma uit de market instaleren bijv astro en een backup maken

Bewerkt (3 augustus 2010 20:25)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 20:30

CyborgDesire;30374
Vreemd bij mij geen 1 fout melding alles werkt 100 %. Ook de FM radio werkt perfect. Dus verprutst ? Bij mij niet ,toestel is stukken verbeterd en werkt helemaal perfect. Ben erg blij met de update en de nieuwe functies.

Dat zeg je goed, bij jou.. Jij hebt mazzel, moet je zien hoeveel anderen problemen hebben.
Ikzelf heb geen GPS meer.

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:14

Dutchlimits;30422
Dat zeg je goed, bij jou.. Jij hebt mazzel, moet je zien hoeveel anderen problemen hebben.
Ikzelf heb geen GPS meer.

Ik heb werkelijk geen idee waar dat aan zou kunnen liggen! Bij mij werkt alles, en dan ook echt ALLES, naar behoren! Het enige wat ik anders dan anderen heb gedaan is dat ik een Vodafone branded toestel had. Die heb ik eerst met de tutorial unbranded gemaakt en had alles van te voren met MyBackUp Pro in een back-up gemikt. Mijn toestel had dus de fabrieksinstellingen toen ik naar 2.2 ging. Ik las dat bij de ‘normale’ update naar 2.2 alle apps en instellingen bewaard bleven en ik kan me voorstellen dat daardoor misschien bepaalde zaken niet meer goed werken, zelfs zaken als de camera, de radio en de gps.

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

FrisoP

FrisoP

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:30

Mijn Desire werkt weer een beetje. Vandaag is de accu de hele dag bijna vol gebleven. Toen ik eenmaal zo rond het eind van de middag weer met de bus naar huis ging was de accu ineens weer heel snel gezakt. Hij is een uurtje geleden weer uitgevallen.

Mijn camera werkt nog steeds niet. Soms kan ik wel foto's maken maar filmpjes lukt me gewoon niet. Ik kan op record drukken maar hij doet helemaal niks. Als ik daarna op home druk en de camera nogmaals wil benaderen dan krijg ik een zwart scherm.

Ik ga morgen maar naar HTC bellen… Ik heb hem pas 2 maanden, heb ik dan iets van garantie? (heb hem niet extra verzekerd ofzo)

Macchouffe

Macchouffe

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:53

Net de update van mijn Desire gedaan. Geen enkel probleem ermee ! Foto's maken lukt, GPS werkt, widgets om BT en WiFi aan te zetten werken zoals voorheen.

Nu nog de echte meerwaarde ontdekken van Froyo !

Groeten,

MacChouffe

dreesman

dreesman

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 12:30

Wie weet hoe je sync met Itunes aan de praat kan krijgen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren