Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De telefoon al opnieuw opgestart?
Misschien 1 troost, ik hoor van meer mensen dat het niet werkt….. zelf heb ik problemen met de gp en een atronomisch accu verbruik na de update.
Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart. Het werkt nog steeds niet. Enige wat ik krijg is een zwart scherm en af en toe krijg ik de melding ‘unable to connect to camera’
Ook mijn camera/videorecorder doet het niet meer na de update. Verder zijn ook mijn agenda items verloren gegaan. Ben nog zoekend naar een oplossing. Mocht iemand eerder zijn, dan lees ik dt hier graag terug.
EDIT: Oplossing gevonden. Unistalleerd “LED Light Widget 1.0.9” en het werkt weer
Greetz
Er zijn inderdaad apps en widgets die niet lekker gaan met 2.2. Misschien een idee om hier een apart topic voor te openen en daar een opsomming te geven van apps die niet goed werken op 2.2.
sjoerdjuh26;30389
Ook mijn camera/videorecorder doet het niet meer na de update. Verder zijn ook mijn agenda items verloren gegaan. Ben nog zoekend naar een oplossing. Mocht iemand eerder zijn, dan lees ik dt hier graag terug.
EDIT: Oplossing gevonden. Unistalleerd “LED Light Widget 1.0.9” en het werkt weer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Greetz
Het programma wat hij bedoelt heet Flashlight en is ontwikkeld door HTC speciaal voor 2.2 geloof ik (correct me if I Am wrong)
sjoerdjuh26;30389
EDIT: Oplossing gevonden. Unistalleerd “LED Light Widget 1.0.9” en het werkt weer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Greetz
ik heb hier ook last van ik kan de LED Light Widget 1.0.9 helemaal niet vinden en (zaklamp kan ik niet verwijderen…) zwaar irritant dat die camera nu niet werkt
sjoerdjeh26 heb jij je toestel geroot?? want anders kan je hem niet uninstall is een vast app van HTC denk ik
Nadat ik vanmiddag met veel spanning heb geupdate naar Froyo werkt mijn camera niet meer. Ik kan geen fotos meer maken en videos opnemen?
Iemand enig idee wat hier de oplossing voor is?