Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
frank1964;32168
Android 2.2 FroYo, original update, no custom ROM
hoop dat iemand dit nog leest
Ik heb mijn desire geroot met UnRevoked en de HTC froyo rom geplaatst. Ik heb dus dat zaklampje van HTC waardoor mijn videocamera niet werkt. Ik weet ook dat het verwijderen van dat zaklampje de oplossing is maar dat lukt niet. Alles is grijs als ik in applicatiebeheer kijk. Hoe kom ik van die zaklamp af?
ik heb inmiddels een hardboot gedaan..nog steeds geen camera…zou het een hardware probleem kunnen zijn dan ? ik zou zweren dat ik na die update de problemen kreeg met die camera maar nu beging ik toch te twijfelen..
Dat probleem had ik ook, maar heb nu een andere custom rom en daar doet m'n camera het wel mee. Maar goed, dat brengt ook weer andere problemen met zich mee, maar dat terzijde. Ik kan filmenMaar dan zou het dus weer niet aan de hardware liggen. Of zal de hardware in conflict zijn met de update door iets wat niet in bepaalde roms zit? Want het zaklampje heb ik nu ook gewoon :s
die van mij is niet geroot of wat dan ook…echt mega irritant,zeker omdat die na de hardboot et nog steeds niet doet,maar goed hij valt dan uit dus miss toch een software probleem maar die zou dan weg moeten zijn na die hardboot….met wie kan ik hiervoor contact opnemen met htc of met het bedrijf waar ik hem heb gekocht ?
Yep daar heb jij weer gelijk in ..mag inderdaad wel hopen dat de kosten voor hun zijn