Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 augustus 2010
  • 20:26

Stel je heb meerdere gmail accounts. Voor de update werden ze netjes gepusht. Na de Froyo update krijg je nog alleen maar gepusht op je eerste (main) account. Voor de rest werkt het alleen maar bij een manuele sync. Je krijgt dus geen updates meer!

Heb heel wat blogs en forums bekeken. Overal krijg je de opmerking om in de manage apps de gegevens te wissen en een full sync te doen. Maar dat werkt helaas alleen voor de eerste sync. Daarna alleen push op je eerste account.

kouwe douche voor google!

Iemand een idee hoe dit te reparen is?

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
botteaap

botteaap

  • Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #2
  • 2 augustus 2010
  • 20:38

Probeer het volgende eens:
Ga naar de Android settings, dan Applications, Manage Applications, kies de tab “All”. Zoek dan de gmail applicatie op en klik die aan. Daarna op Clear Data en Clear Cache drukken.

Als je dan gmail opnieuw opstart zou ie opnieuw moeten syncen. Synct ie niet, kijk dan nog bij Accounts & Sync in de settings en check dat je Google Account ingesteld staat om automatisch te syncen.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #3
  • 2 augustus 2010
  • 20:40

Zoals ik reeds in mijn tweede alinea geschreven heb werkt je suggestie helaas niet

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
botteaap

botteaap

  • Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #4
  • 2 augustus 2010
  • 21:36

Gary;30177
Zoals ik reeds in mijn tweede alinea geschreven heb werkt je suggestie helaas niet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Oeps, niet scherp genoeg gelezen. Ik had hetzelfde probleem, maar bij mij heeft het wel gewerkt. Ik sync 3 accounts, 1 normaal google account + 2 apps accounts. Gmail houdt een sync id bij, door de settings en cache weg te gooien wordt dat opnieuw geinitialiseerd.

Voor apps accounts moet mobile sync en google talk aan staan op het domein, maar als het bij jou gewerkt heeft dan zal dat het issue niet zijn. Ik noem het toch maar even voor de zekerheid.

Je zou nog kunnen proberen je tweede account te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #5
  • 2 augustus 2010
  • 21:48

Top! Ga gelijk ff proberen

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #6
  • 2 augustus 2010
  • 22:00

Helaas no-go

heb 't even nagekeken, sync hoeft voor android niet aan te zijn in de apps instellingen: Google Sync for your phone

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
kipsla

kipsla

  • Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #7
  • 2 augustus 2010
  • 22:45

Ik kan dit helaas bevestigen, ook bij mij wordt alleen mijn primaire account gesynct, mijn apps mail niet meer. Het probleem wordt ook gemeld door nexus One gebruikers en die hebben toch al een tijdje Froyo… Vrees dat het wachten wordt op een Fix

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #8
  • 2 augustus 2010
  • 22:50

Mijn vrouw heeft de oplossing gevonden!

- Sluit Gmail af
- Ga vanuit de home screen naar Menu - Instellingen - Accounts en Syncronisatie
- Selecteer het account dat niet synct en vink alles uit
- Klik op Nu Synchroniseren
- Vink alles weer aan
- Klik op Nu Synchroniseren
- Herhaal voor eventuele andere accounts
- klik op back, back, back om weer naar het home scherm te gaan

Bij mij werkte dit. Klinkt onlogisch en geloof het nog steeds niet maar we hebben zonet de hele tijd maitjes naar elkaar zitten sturen en het werkt!

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
MRice

MRice

  • Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #9
  • 2 augustus 2010
  • 23:02

gezellig samen naar elkaar mailen op de bank

Het is een oud computer trucje wat je beschrijft Gary en het werkt nog steeds. Spelen met vinkjes… verwijderen, opnieuw opstarten en weer vinkjes zetten, sluiten, opstarten enzo kan de boel weer op de rit krijgen.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Gary

Gary

  • Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #10
  • 2 augustus 2010
  • 23:06

Bij jou al weer werkende? O synct het nog steeds niet?

Bewerkt (22 april 2013 12:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.