Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 21:03

Hallo mede-desire-bezitters. (Nouja bezitters, ik heb er nog maar net een besteld!)

Misschien handig als we even een topic maken waar iedereen over verschillende apps kan posten:

Welke app?
Is het een goede app?
Wat doet de app?
Werkt het met 2.2
Zo nee, wat gebeurt er?
Kan met met App2SD overweg?

En geef elkaar dus oplossingen!

Grtz,

(Nu nog nieuw forumlid) West

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 09:54

Ik heb na de update geen problemen ondervonden met 2.2
Alle apps die ik had op 2.1 en nu dus op 2.2 werken gewoon perfect.

Alleen had ik wel dat het ongeveer 2 dagen duurde voordat ik al mijn betaalde apps weer kon terug vinden in de Android Market.

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 10:37

Waar ik tegen aan loop is dat als ik vanuit een contacten groep (VIP, Famely etc) een contact wil toevoegen laat hij een blanco lijst zien. Vanuit een contact een groep toevoegen is geen probleem. Maak ik een eigen groep aan dan zie ik wel alle contacten waar ik uit kan kiezen.

Verder kan ik geen contact meer synchroniseren (accounts en synchronisatie, google gmail) na de Froyo update. Dit proces is gestopt na de Froyo update uitgaande van de datum van laatste sync contact. Mail en agenda doen het wel. Melding die ik krijg er is een probleem opgetreden bij de synchronisatie. Synchronisatie zal zo spoedig mogelijk weer worden uitgevoerd (of woorden in die strekking, heb telefoon nu niet bij de hand). Alle vinkjes uit, een reboot en weer aanvinken heeft niet tot een oplossing geleid. Nu maak ik geen gebruik van de contacten maar iets wat daar wel last van heeft is je eigen visite kaartje. Deze maakt ook gebruik van deze optie naar het schijnt. Als ik nu mijn eigen visitie kaartje open vanuit de contacten krijg ik wit scherm met laden en dit blijft zo.
Kies ik voor bewerken van het visitekaartje zie ik mijzelf daar meerdere malen instaan. De entries op de telefoon kan ik bewerken, die op Google zijn niet beschikbaar. Verschillende opties uitgeprobeerd maar nog geen factory reset gedaan. Dit laat ik voorlopig achterwege. Applicaties die gebruik maken van je eigen visite kaartje zoals mail of sms berichten lijken hier geen last van te hebben en nemen keurig foto en telefoonnummer over. Een zoektocht op Google laat zien dat vergelijkbare problemen in het verleden een factory reset niet tot de oplossing heeft geleid.
Verder werkt alles zoals het zou moeten en heb ik verder geen andere problemen ondervonden.

martijn95

martijn95

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 10:42

De mijne moet nog steeds komen potverdikkeme

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 11:23

@Martijn die van mij ook pas gisteren besteld. Ze zeiden eind augustus dus ik wacht geduldig af!

Enzo.Claveau

Enzo.Claveau

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 13:39

Videocamera doet het niet meer!
Als ik hem afsluit (kan alleen met home knop) dan is m'n desire niet normaal traag en loopt de batterij in één keer leeg.
Heb m'n telefoon al twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar niks helpt.

dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 13:45

Ik had ergens vergelijkbare problemen gelezen, alleen deed bij hen de foto camera en videocamera het beiden niet. Deze problemen waren opgelost door de zaklamp app te deinstalleren.

Ik weet niet of dit de oplossing is, maar het is altijd de moeite waard om meer informatie over te zoeken of de app daadwerkelijk te verwijderen.

Weet alleen niet of je de app ook weer terug kan zetten, anders zijn er wel alternatieven in de Market.

Enzo.Claveau;30911
Videocamera doet het niet meer!
Als ik hem afsluit (kan alleen met home knop) dan is m'n desire niet normaal traag en loopt de batterij in één keer leeg.
Heb m'n telefoon al twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar niks helpt.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 14:19

een dergelijk topic was er toch al ?
http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/5997-welke-apps-zorgen-er-voor-dat-jou-desire-met-froyo-niet-lekker-meer-presteert.html

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 14:28

Yep, maar er is sinds de Desire update in zicht kwam wel meer wildgroei hiero. Aan de mods om daar wat aan te doen lijkt mij.

Groeten…

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 14:33

Kwabbernoot;30920
Yep, maar er is sinds de Desire update in zicht kwam wel meer wildgroei hiero. Aan de mods om daar wat aan te doen lijkt mij.

Groeten…
hear hear ;-)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.