Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rrvdputten

rrvdputten

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 21:46

Okee nooit gehad, en nu een aantal dagen na de update. Ineens begint mn gps te zoeken naar een sateliet..ik zit lekker op android world te lezen en ineens begint dat icoontje te knipperen..Ik met taskkiller kijken wat er ineens draait en uhhhhh wat is dit nu..niks bijzonders. Alleen mn virus scanner, androidworld reader en taskkiller? Ik denk laat het maar eens gaan. En ja hoor ineens weer uit. Geen melding van iets of wat dan ook..gewoon ineens aangaan en zoeken maar, en dan weer zo maar uit? Holy macaroni..wat veroorzaakt dit..dit is raar..Dit had ik dus niet voor de update van froyo 2.2..Nog meer mensen dit rare verschijnsel?:eek:

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 22:27

Het kan zijn dat je hebt ingesteld dat Google via de browser jou locatie mag bepalen, dit brengt Google in kaart om de gebruikers zo nog beter van dienst te kunnen zijn met bepaalde webdiensten of apps die locatie gegevens nodig hebben.

Om dit uit te schakelen open je je Android browser en neem je de volgende stappen:

klik op menu knop / meer / instellingen / locatietoegang ongedaan /

Deze optie schakelt op alle websites de locatie bepaling uit.

Nu scroll je even verder naar beneden en zie je de volgende optie:

klik op menu knop / meer / instellingen / locatie inschakelen /

Vink hier het selectie hokje uit.

Als het goed is schakelt hij nu alle locatie opties uit, is dit niet het geval dan kun je ook nog op de startpagina van Google je afmelden voor locatiebepaling

rrvdputten;31061
Okee nooit gehad, en nu een aantal dagen na de update. Ineens begint mn gps te zoeken naar een sateliet..ik zit lekker op android world te lezen en ineens begint dat icoontje te knipperen..Ik met taskkiller kijken wat er ineens draait en uhhhhh wat is dit nu..niks bijzonders. Alleen mn virus scanner, androidworld reader en taskkiller? Ik denk laat het maar eens gaan. En ja hoor ineens weer uit. Geen melding van iets of wat dan ook..gewoon ineens aangaan en zoeken maar, en dan weer zo maar uit? Holy macaroni..wat veroorzaakt dit..dit is raar..Dit had ik dus niet voor de update van froyo 2.2..Nog meer mensen dit rare verschijnsel?:eek:

Bewerkt (22 april 2013 12:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren